امام جمعه تبریز:

سخنان رهبر انقلاب مایه مباهات جهان اسلام است

امام جمعه تبریز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با نخست وزیر ژاپن، اظهارداشت: سخنان معظم له مایه مباهات جهان اسلام و مایه عزت ایران اسلامی و همچنین نوید بخش برای جبهه مقاومت در جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۴۷۵۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: آقای آبه فرستاده آمریکا برای میانجی گری بین ایران و ایالات متحده آمریکا بود تا رضایت کشور ما را برای مذاکره جلب کند ولی همانطوریکه حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز بیان فرمودند ما در مورد مسائل ناموسی انقلاب که توان موشکی و نفوذ منطقه ای ایران است با هیچ کس مذاکره نخواهیم کرد.

وی در ادامه با تبیین موضوع مقاومت و ایستادگی، بیان کرد: در جنگ اراده ها تفکر مقاومت تنها راه پیروزی است و مقاومت نه تنها جنگ افروزی نیست بلکه مقاومت بازدارنده است.
وی با تاکید بر مقاومت در برابر دشمنان، گفت: هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش با دشمنان است.

حجت الاسلام آل هاشم در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز نیز در ادامه سلسله مباحث خانواده و اهمیت تکریم پدر و مادر از منظر آموزه های دینی و الهی گفت: رضایت و خشنودی خداوند متعال در سایه خشنودی پدر و مادر از اولاد است و همچنین اگر والدین از فرزندان خود رضایت نداشته باشند مورد غضب خداوند متعال قرار می گیرند.
امام جمعه تبریز ادامه داد: هر فرزند صالح با نگاه محبت آمیز به پدر و مادر خود نگاه کند یک حج مقبول برایش نوشته می شود.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: چنانچه کسی به پدر و مادر خود از روی غضب نگاه کند در صورتی والدینش به آنها ظلم کند نمازهایش قبول نخواهد شد.
وی با تاکید بر داشتن اخلاق حسنه با پدر و مادر بیان داشت: تکریم والدین از توصیه های دینی و ائمه معصومین علیهم السلام است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار