خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار صلاح الدین قره تپه مسئول بسیج دانشجوی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : با اشاره به اینکه طرح ولایت استانی تیر ماه در مشهد برگزار می شود تعداد100 دانشجوی کرمانشاهی شرکت می کند .
کد خبر: ۹۱۴۷۶۰۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : با اشاره به اینکه دوره معرفتی بصیرتی تشکیلاتی خط امام استانی، یک دوره توانمندسازی برای بدنه فعال دانشجویان در دانشگاه است، اظهار داشت: این دوره به همت بسیج دانشجویی و با همکاری دانشگاه‌‏های استان در مشهد مقدس از تاریخ 14 تا 20 تیرماه برگزار می‎شود.

قره‌‏تپه با اشاره به اینکه در این دوره سعی شده از اساتید کشوری در حوزه‏‌های معرفتی، بصیرتی، تشکیلاتی و مسائل روز استفاده شده است، عنوان کرد: ظرفیت دوره 100 نفر است که تاکنون بیش از 250 نفر از فعالان بسیج دانشجویی ثبت‌نام کردند و دانشجویان بعد از انجام مصاحبه‏‌های تخصصی به دوره راه پیدا می‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تمامی اساتید مدعو از بهترین اساتید حوزه معرفتی بصیرتی هستند، گفت: باید تمام همت خود را جهت برگزاری هرچه بهتر و مؤثر دوره به کار گیریم، زیرا دانش‌آموختگان پس از اتمام دوره در بدنه اصلی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان جذب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه خادمی دوره خط امام استانی کاری مقدس و قابل تحسین است، بیان کرد: این دوره بطور کامل توسط نخبگان و فعالان بسیج دانشجویی اجرا می‎شود و در واقع زمینه برای رشد عملی و فکری دانشجویان فراهم خواهد شد.

قره‏‌تپه با بیان اینکه دوره خط امام، هفت روز در مشهد مقدس و سه روز در فصل پاییز در کرمانشاه برگزار می‎شود، عنوان کرد: دانشجویان شرکت کننده از مهرماه بطور جدی فعالیت خود را در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‏‌ها آغاز می‏‌کنند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت اهداف برگزاری دوره خط امام استانی، بیان کرد: این دوره به صورت مشترک با دوره خط امام استانی استان همدان برگزار می‏‌شود و نمونه خوبی از کار تیمی بین دانشگاه‏‌ها خواهد بود.

ارسال نظرات