خبرهای داغ:
مدیر جدید دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان گنبدکاووس با حضور مردم و مسوولان این شهرستان معرفی و از مدیر سابق این مجموعه تجلیل شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۲۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،  آستان قدس رضوی پس از حضور آیت‌الله رئیسی در مسند تولیت این آستان شریف تصمیم به راه‌اندازی دفاتر استانی این آستان برای رسیدگی به امور محرومین و مستضعفان گرفت و به سرعت این دفاتر را در سراسر کشور به صورت مردمی و غیر اداری ایجاد و فعال کرد.

این روند به سرعت به سمت خدمت‌رسانی به مردم با هدف و نیت خادمی امام رضا (ع) در قالب‌های مختلف توسعه پیدا کرد و کمیته‌ها و طرح‌های بسیار زیاد و متنوعی از خدمات مردم به مردم با نیت خادمی این امام همام در بسته خدماتی آستان مقدس رضوی در استان‌ها قرار گرفت.

در استان گلستان نیز این دفاتر ابتدا در مرکز استان و سپس در برخی از شهرستان‌ها با حضور معتمدین و خیرین شهرستانی ایجاد و با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی بومی و حمایت و کمک‌های آستان قدس رضوی توانسته‌اند به محرومان خدمات مختلف بهداشتی، معیشتی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و ... ارائه دهند.

به همین منظور دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان گنبدکاووس در سال 1396 با مدیریت حجت‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی آغاز به کار کرد و خدمات خوبی نیز به مردم ارائه کرد که به نسبت توانست اثرات ماندگاری را در سطح شهر بر جای بگذارد.

اما امروز و پس از حدود دو سال به منظور دمیدن روح تازه و حضور نیروی تازه نفس در مسند خدمتگزاری به ساحت مقدس امام رضا (ع) در قالب کمک به مردم حجت‌الاسلام محمدباقر مظفری به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گنبدکاووس منصوب و معرفی شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیریت این دفتر امروز در دفتر امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و با حضور خادمان آستان قدس رضوی، مدیریت دفتر نمایندگی این آستان در استان گلستان و همچنین جمعی از مردم و مسوولان گنبدی برگزار شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها