خبرهای داغ:
نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: پاسخ قاطع و محکم رهبری به نخست وزیر ژاپن از جایگاه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران و نشان از هوشمندی و آینده نگری رهبر انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۲۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، علیرضا ابراهیمی؛نماینده مردم آزادشهر و رامیان اظهار داشت: خروج یکطرفه آمریکا از برجام علی رغم پایندی جمهوری اسلامی در این تعهد بین المللی، بیانگر خوی سلطه طلب دولتمردان این کشور است.

وی افزود: اقدامات ترامپ در کشورهای مختلف جهان و پشت پا زدن وی به تعهدات بین المللی باعث عدم اعتماد جامعه جهانی به این رئیس جمهور و دولتمردان آمریکا شده است؛ مسلما اعتماد مجدد به آمریکا نتیجه ای جز عهد شکنی و ضرر برای ایران ندارد.

ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز با اشراف کامل بر سیاست های پشت پرده غربی ها و آمریکا، پاسخی به نخست وزیر ژاپن که به عنوان کشور میانجی به دیدار رهبری آمده بود، دادند که از جایگاه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این پاسخ قاطع رهبری با توجه به سبقه آمریکا و خیانت ها و توطئه های دولتمردان آن در قبال جمهوری اسلامی ایران بیان گردید؛ به عنوان مثال پس از نشست ترامپ و نخست وزیر ژاپن، تحریم های پتروشیمی بر علیه ایران وضع شد؛ یقینا اعتماد به چنین افرادی عاقلانه نیست.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: تجربه برجام نشان داد که نه تنها تحریم ها برداشته نشد، بلکه به تحریم ها افزوده شد و مسلما آمریکا در پشت پرده مذاکرات جدید به دنبال وضع تحریم های جدید و اعمال فشار بیشتر برای پذیرفتن خواسته های خود است و به گفته مقام معظم رهبری، مذاکره تکرار نخواهد شد.

 انتهای پیام/کلاله خبر

ارسال نظرات
پر بیننده ها