خبرهای داغ:
امام جمعه ارومیه:

برگزاری مسابقات جهانی والیبال در ارومیه یک اتفاق مبارک است

امام جمعه ارومیه گفت: برگزاری مسابقات جهانی والیبال در ارومیه یک اتفاق مبارک و ارزشمند است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۳۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات جهانی والیبال به میزبانی ارومیه یک اتفاق ارزشمند و مبارک است که باید از آن برای معرفی ارومیه حداکثر استفاده را کرد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان در ارومیه، افزود: این مسابقات یک اتفاق بسیار میمون برای شهر ما بوده که نشان می‌دهد قابلیت برگزاری مسابقات جهانی را داریم و مردم باید نظم را رعایت کنند، چراکه آبروی شهر ما بوده و نباید مسائل قومیتی مطرح شود.

قریشی افزود: حضور بانوان در سالن از نظر شرعی درست نبوده و برخی مسائل را باید مورد توجه قرار دهیم و در واقع سند ۲۰۳۰ عبارت از این است که دشمنان می‌خواهند فرهنگ خود را به ما غالب کنند و مقام معظم رهبری از این‌رو با این سند مخالفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه دین اسلام برای بانوان بسیار ارزش قائل شده و حتی برخی شغل‌ها را نیز برای خانم‌ها ناپسند دانسته است، تصریح کرد: اینکه دین می‌گوید بانوان در محلی که مردان از پوشش مناسب برخوردار نیستند، حضور پیدا نکنند، درواقع اهمیت دادن به جایگاه بانوان در جامعه است.

انتهای پیام

ارسال نظرات