اسدالله زاده با تاکید به اینکه آحاد امت حزب الله از دادستان گیلان انتظار دارند تا جسارتی که به بانوی محجبه خمامی شده است پیگیری شود، تصریح کرد:دستور قاطع و بازدارنده داشته باشند تا قدری از جراحتی که به قلب غیرتمندان وارد شده است التیام یابد.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۳۷
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده در خطبه‌های نماز جمعه بخش خمام با اشاره به سفر آبه نخست وزیر ژاپن به ایران و دیدار ایشان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: در جریان مذاکرات شان با مسئولین نظام اسلامی، دیداری نیز با مقام معظم رهبری داشتند که تذکرات مقام معظم رهبری بسیار راه‌گشا و مورد مطالبه آحاد جامعه از دستگاه دیپلماسی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن تصریح کرد:‌همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: ملت ایران ترامپ و دولت آمریکا را شایسته مبادله پیام نمیداند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه ملت ایران فرهنگ مقاومت را از رسول اکرم آموخته‌اند:دکتر ظریف در هفته‌های گذشته موضع گیری خوبی در مورد دیپلماسی مقاومتی داشته‌اند، اما مردم ما منتظرند که در پایان مهلت ۶۰ روزه نظام اسلامی گام بعدی در مواجهه با بدعهدی و زیاده خواهی غرب می‌بایست محکم‌تر و عملیاتی‌تر باشد.

وی با اذعان به اینکه علیرغم تذکرات و هشدار‌های جدی که در جلسات خصوصی و تریبون نماز جمعه در رابطه با جاده خمام به خشکبیجار داده شده بود، عنوان کرد:عملا باز شاهد تغییر جدی در اصلاح این جاده مرگ نبوده ایم و تنها در ماه گذشته در دو فقره تصادف فوتی، سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اسدالله زاده با اشاره به استاندارد نبودن جاده خمام به خشکبیجار، افزود: از مسئولین اداره کل راه دعوت میکنم که از تیربون نماز جمعه توضیح دهند که چرا علیرغم وعده‌های ده، پانزده ساله هنوز جاده خمام به خشکبیجار به جهت استاندارد نبودن جاده کشته می‌گیرد.

وی با بیان اینکه اگر مشکل اعتبار وجود دارد رسما اعلام کنید که در توان شما نیست، گفت:باید پروژه را تحویل مردم و خیرین دهند تا خودشان فکری برای نجات جان فرزندان و عزیزان‌شان کنند.

امام جمعه خمام با اذعان به اتفاقی که برای بانوی آمر به معروف در خمام افتاد، خاطرنشان کرد:در هفته گذشته متأسفانه در خمام هتک حرمتی به بانوی محجبه خمامی صورت گرفت که قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

وی با اشاره به اینکه در شهری با دارا بودن ۱۷۲ شهید که خون پاکشان را در راه این انقلاب فدا کرده اند تا چادری از سر ناموس شیعه نیافتد بیان کرد:عده‌ای هتاکانه و در روز روشن هتک حرمتی از جنس روضه‌های فاطمیه را رقم بزنند و ناموس شیعه را مورد ضرب و شتم قرار دهند و بخواهند چادر از سرش بردارند، بسیار وقیحانه و غیر انسانی است.

اسدالله زاده با بیان اینکه همیشه عده‌ای خود را مدافع حقوق زنان میدانند گفت:مدافعان حقوق زن که با هر اتفاقی رسانه‌ها را پر می‌کردند از هشتک‌های حمایتی، در راستای این اتفاق هیچ حرکتی انجام ندادند.

وی با تاکید به اینکه گیلان حیات خلوت اراذل و اوباش نیست، تصریح کرد:تا به کی مردم ما می‌بایست شاهد جولان دادن اراذل و اوباشی باشند که تا تعطیلاتی می‌شود گیلان ۸۰۰۰ شهید داده ما را حیات خلوت و جولان‌گاه خودشان کنند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه استانداری گیلان به جای تمرکز روی سخنرانی عجوزه‌های فتنه ۸۸ فکری به حال ساحل و تفرجگاه‌های ما کند، عنوان کرد: کسی با شادی و تفریح مخالف نیست، ولی آیا نمی‌شود به جای تمرکز روی مسائل دست چندمی روی اقتصاد و فرهنگ این مردم متمرکز شد.

وی با اذعان به اینکه انتظار میرود آیت الله فلاحتی به عنوان رئیس شورای احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان، پیگیری قاطعی کنند، بیان کرد:ایشان به دادستان استان، دستور پیگیری قاطع و سریع در مورد هتاکان به ناموس شیعه را دهند تا دیگر هیچ اراذلی فکر جسارت به یک محجبه را در سر نپروراند.

اسدالله زاده با تاکید به اینکه آحاد امت حزب الله از دادستان گیلان انتظار دارند تا جسارتی که به بانوی محجبه خمامی شده است پیگیری شود، تصریح کرد:دستور قاطع و بازدارنده داشته باشند تا قدری از جراحتی که به قلب غیرتمندان وارد شده است التیام یابد.

وی با اشاره به اینکه جوانان خمامی و گیلانی هنوز نمرده‌اند که شهر و استان‌شان را عده‌ای اراذل با این حرکت‌ها نا امن کنند افزود:حزب اللهی قانون مدار است و ابتدا از مسیر قانونی مطالبه خواهد کرد، ولی چنانچه در روز‌های آینده مردم ما شاهد برخورد قاطع با این هتاکان نباشد، جوانان انقلابی و غیرتمند خمام و گیلان آتش به اختیار، از ناموس شیعه در قبال اراذل و اوباش دفاع خواهندکرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات