امام جمعه ایلام گفت: پاسخ قاطع رهبر انقلاب به درخواست مذاکره آمریکایی در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن، نشان‌دهنده عزت و اقتدار ملت ایران اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۵۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام "الله نور کریمی تبار"، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) شهر ایلام، اظهار کرد: موضع‌گیری حکیمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن موجب رسوای و تحقیر شدن ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور آمریکا شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام  بابیان اینکه پاسخ قاطع رهبر انقلاب به «شینزو آبه» صریح و قاطع و دشمن‌شکن بود، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب، منطقی بودن و قانون مداری جمهوری اسلامی ایران را بار دیگر به جهان ثابت کرد.

وی یادآور شد: پاسخ به زیاده‌خواهی‌های آمریکا در پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی به «شینزو آبه» آن‌چنان قاطع و صریح بود که آمریکا را در جهان منزوی و رئیس‌جمهور تاجر پیشه را در تفکر چهره منطقه به‌عبث بودن تفکرش آگاه کرد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه ملت ایران اسلامی همواره با وحدت و محوریت ولایت‌فقیه و حضور درصحنه، نقشه‌های شوم آمریکا و نظام سلطه را خنثی کرده‌اند، گفت: ضعف و زبونی آمریکا در مقابل اراده مردم ایران نشانی از فتح و نصر و پیروزی ملت ایران در جهان را دارد.

وی، بابیان اینکه راه مقابله با آمریکا مذاکره نیست بلکه مقاومت است، افزود: پیروزی با مقاومت و ایستادگی مردم حاصل می‌شود و این فتح و نصر و پیروزی از آن ملتی است که تحت زعامت ولی‌فقیه زمان، اراده کرده است که حافظ ارزش‌ها و استقلال و آزادی خود باشد.

امام‌جمعه ایلام، تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل با سناریوسازی درصدد آن هستند که ایران را عامل اتفاقاتی که در منطقه می‌افتد معرفی کنند، درحالی‌که جهان به شیوه آمریکا و اسرائیل در سناریوسازی آمریکا برای جنگ در منطقه آگاه هستند و ایران در نجات جان خدمه کشتی بیشترین اقدامات انسان دوستانه را انجام داده است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، با تأکید بر اینکه آمریکا قدرت تهاجم نظامی علیه ایران ندارند زیرا می‌دانند اگر این کار را انجام دهند منطقه، گورستان آمریکا و متحدانش خواهد شد، ابراز کرد: آمریکایی‌ها متوجه شده‌اند که در مقابله وحدت و مقاومت ایران نمی‌تواند کاری انجام دهد بحث مذاکره را پیشنهاد داده تا به نقشه‌های شوم خود در کشورمان برسد.

وی، در ادامه با تأکید بر امید به آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان، اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور که تورم و بیکاری در جامعه وجود دارد که این مسائل با توکل به خدا، توجه به ظرفیت‌های داخلی، توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایستادگی و اتحاد ملت ایران اسلامی مرتفع خواهد شد.

امام‌جمعه ایلام، در پایان با اشاره به هفته جهاد کشاورزی و هفته محیط‌زیست، خاطرنشان کرد: تقویت بخش‌های مختلف کشاورزی در استان و رونق تولید محصولات کشاورزی زمینه‌ساز ایجاد اشتغال پایدار و رفع بیکاری و رونق اقتصادی در استان خواهد بود.

 

ارسال نظرات