خبرهای داغ:
بازدید حجت الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه از فعالیت های شهرستان سنقر.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۸۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه :مدیرکل بنیاد کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب جامعه ایثارگری در تمامی شهرستان‌های استان افزود: هنر مسئولین و کارکنان بنیاد بایستی در جهت بهره‌گیری از این توان و ظرفیت مناسب باشد تا بتوانیم به یاری این عزیزان مشکلات پیش رو را یکی پس از دیگری مرتفع سازیم.
مسئول بنیاد استان از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌عنوان رسالت اصلی بنیاد یادکرده و اظهار داشت: ایران اسلامی با بهره‌گیری از این فرهنگ ارزشمند به قله سعادت و پیشرفت دست خواهد یافت و بر همین اساس وظیفه‌داریم که برای شناساندن هرچه بیشتر این فرهنگ والا در جامعه تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام عسگری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به‌عنوان سال رونق اقتصادی، بر تلاش بیشتر در جهت استفاده بهینه از امکانات و ملزومات اداری استان و رعیت نظم و انضباط کاری از سوی همکاران بنیاد تأکید کرد.
وی در پایان خواستار توجه مجدانه مسئولین و کارکنان بنیاد استان کرمانشاه در راستای جذب تسهیلات خوداشتغالی و کارآفرینی (وام روستایی) از سوی ایثارگران جویای کار شد.
در پایان مسئولین حاضر در این نشست به ارائه نظرات و پیشنهاد‌های خود و همچنین راهکارهای لازم در جهت حل مسائل و مشکلات بنیاد پرداختند.



 
 
 
 
 
ارسال نظرات