فرمانده سپاه رودان گفت: در راستای ابلاغ فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرهنگ اباذر سالاری مبنی بر واگذاری سالن های صالحین و ۹دی برای تسهیل امر ازدواج جوانان، شب گذشته یکی از جشن های ازدواج در سالن ۹دی سپاه رودان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۹۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از  شبکه اطلاع رسانی هرمز؛سرهنگ پاسدار ابراهیم حسین زاده، فرمانده سپاه رودان درگفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:شب گذشته یکی دیگراز جشن های ازدواج آسان در سالن ۹دی سپاه ناحیه رودان انجام شد این برنامه که پس از ابلاغ فرمانده سپاه استان درکلیه شهرستان ها ساری وجاری شده است کمک کننده زوج های جوان می باشد.

فرمانده سپاه رودان افزود : در شرایطی که بعضی از افراد حتی توانایی برگزاری یک مهمانی ساده برای شروع زندگیشان را ندارند واکثریت تالارهای پذیرایی به دلیل بالا بودن اجاره و هزینه ها، این امکان را از همه اقشار جامعه سلب کرده،اقدام سپاه در تسهیل گری امر ازدواج مورد توجه جوانان قرارگرفته است.

حسین زاده ادامه داد: ازآنجایی که سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه این ظرفیت را فراهم کرده و سالن های صالحین خود در شهرستان ها را در اختیار زوج های جوان برای برگزاری مراسم جشن عروسی قرار می دهد، فعالیت مذکور ازجمله اقدامات ارزشمند است.

وی اضافه کرد: در سال های اخیر برپایی مراسم ازدواج به طور غیرعادی تغییر کرده و از مراسم جشن ساده ای که برای شروع یک زندگی،می باشد تبدیل به مراسم بسیار مجلل و پر زرق و برق و با نیت چشم و هم چشمی شده است.

فرمانده سپاه رودان با بیان اینکه زوج های جوان نباید تا سالیان سال زیربار قسط یک برنامه باشند عنوان کرد: در اکثر برنامه های ازدواج، عروس و داماد باید تا سالیان سال هزینه این تجملات و چشم و هم چشمی ها را به صورت وام و قسط بپردازند.

حسین زاده تصریح کرد: می توان از هزینه های غیرضروری این مراسم کاسته و با شرایط بسیار مناسب به صورتی که به جوانان و خانواده های آنها به واسطه هزینه های آن فشاری وارد نشود زندگی مشترک را شروع کرد.

این مقام مسئول افزود: در راستای ابلاغ فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرهنگ اباذر سالاری مبنی بر واگذاری سالن های صالحین و ۹دی برای تسهیل امر ازدواج جوانان، شب گذشته یکی از جشن های ازدواج در سالن ۹دی سپاه رودان برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشن ازدواج به همت و پیگیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام جعفرصادق(ع) سروان پاسدار فضل اله قاسمی و پشتیبانی و همکاری سپاه رودان برگزار شد و  ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان طبق ابلاغیه فرماندهی سپاه استان، این آمادگی را دارد که سالن های صالحین و ۹دی خود را در سطح شهرستان بصورت کاملا رایگان در اختیار هر کسی( بسیجی و یا غیربسیجی) که تمایل داشته باشد جشن ازدواج خود دراین مکان ها برگزار نمایند، قرار دهد.

فرمانده سپاه رودان خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند جهت هماهنگی و برای در اختیار گرفتن سالن به حوزه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان رودان مراجعه کنند.

ارسال نظرات