مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود از آغاز طرح اوقات فراغت در این کانون خبر داد و گفت: فرزندان خوب شاهرودی مهمان کلاس های تابستانه کانون فرهنگی هنری جوانان شاهرود هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۶۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
محمد صحرایی مدیریت کانون جوانان بسیج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانه طرح اوقات فراغت برای کودکان،نوجوانان،جوانان شاهرودی از اواسط خرداد ماه خبر داد.
وی افزود:طی برنامه ریزی انجام شده در ۴ حوزه علمی آموزشی،فنی حرفه ای،ورزشی،هنری برنامه های متنوعی برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان،نوجوانان و جوانان شاهرودی پیش بینی شده است‌.
صحرایی با بیان اینکه امروز کانون فرهنگی بسیج شاهرود به عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی شرق استان شناخته شده از جایگاه ویژه ای در ارائه برنامه های فرهنگی،هنر،ورزشی برای فرزندان شاهرودی برخوردار است عنوان کرد: برنامه های فرهنگی مجموعه کانون برای خانواده های متربیان کارگاه های توامندی سازی خانواده برنامه ریزی و انشالله در طول این ایام برگزار خواهد شد.
مدیر کانون جوانان بسیج شاهرود گفت: رسالت کانون جوانان بسیج فرهنگی بوده و هست، حال در این ایام همکاران ما در مجموعه تمام توان خودشان را بر این داشته اند که بتوانند نهایت استفاده را برای مهارت آموزی متربیان برنامه ریزی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها