رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: بنده به عنوان یک شخص ایرانی احساس غرور ملی کردم وقتی رهبر انقلاب به شیوایی گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست و ترسی از آمریکا نداریم.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۱۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در گفتگویی با اشاره به دیدار شینزو آبه با رهبر معظم انقلاب گفت: امریکا امروز در تمام دنیا نه فقط با ایران بلکه با تمام دنیا با یک منطق و آن منطق زور  برخورد می کنند و تنها کشورهای که سر سپرده ،تابع و به اصطلاح فرمانبردار آمریکا بود از نگاه و منطق ترامپ دوستدار آمریکا هستند است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری مردمی بیدار و آگاه هستند،افزود:رهبری با صراحت از قبل اعلام کردند چون آمریکا قابل اعتماد نیست با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.
نماینده حوزه جنوب استان ایلام تصریح کرد:در برجام فرصتی برای آمریکا به وجود آمد که برخورد درست و منطقی نداشت اکنون  چه تضمینی وجود دارد فردا دوباره مذاکره ای صورت بگیرد و آمریکا از مذاکره دوباره خارج نشود.
وی آمریکا را کشوری یاغی دانست و افزود:آمریکا بر عکس بسیاری از کشورها همانندجمهوری اسلامی که رفتار منطقی در مسائل بین المللی دارد آمریکا فقط با سلطه گری و استعمار نوین رفتار می کند.
کاظم زاده با اشاره به اقتدار و بصیرت همیشگی رهبر انقلاب در برخورد با مسائل و یاوه گویی های دشمن بیان داشت:فرمایشات امروز مقام معظم رهبری باعث غرور ملی است چون حقیقتا آمریکا مورد اعتماد نیست و آزمون خود را در برجام پس داده و منطق آن یک منطق زور است.
وی با بیان اینکه آمریکا اگر قرار باشد رفتار صادقانه داشته باشد باید این رفتار صادقانه را در عمل به نمایش بگذارد اضافه کرد:برجام با وجود ایرادات فراوان و عدم تائید بسیاری از ایرانیان باز هم با عدم صداقت و پایبند نبودن آمریکا  مواجه شد.
 نماینده دهلران ،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس با اشاره به اینکه هر گونه روابط آمریکا بر اساس میزان قدرت کشور متقابل است،تصریح کرد: اگر خدایی ناخواسته مقداری اگر کوتاه بیائیم یا احساس ضعف در برابر آمریکا نشان دهیم آمریکا بر عکس روابط خواهد داشت رفتار آمریکا در همین چند ماه اخیر مصداق این واقعیت است.
وی مذاکره با آمریکایی بی اعتمادی که دم از صداقت در گفتار و عمل می دهد را بی نتیجه دانست و افزود:وقتی در اوایل سال 97 ترامپ شروع به یاوه گویی کرد باید دولت محکم و قاطع اقدام عملیاتی همانند چند ماه اخیر مطابق مفاد برجام انجام می داد نه یک سال آن را به تاخیر بیاندازد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در طول 40 سال گذشته هیچ کاری نتوانسته انجام دهد، گفت:تاریخ نشان داده آمریکا هر وقت در برابر ایران ایستاده نهایتا با شکست مواجه شده و مطمئنا از این به بعد هم شکست خواهد خورد.
کاظم زاده با اشاره به اینکه آمریکا دوستدار هیچ ملتی نیست و  به دنبال منافع خود است،اظهار داشت: آمریکا هر جایی منافع خود را در خطر ببیند با تمام ترفندها از جمله تحریم ،تهدید و همه ابزار به آن کشور فشار وارد می کند خوشبختانه با وجود استفاده از تمام ابزارها  بر علیه کشور ما نتوانسته و نخواهد توانست به مقاصد خود دست یابد و کاری از پیش ببرد.
وی با بیان اینکه تمام مردم باید اتحاد ،هماهنگی و اتکاءبه ظرفیت داخلی خود کشور را اداره کنند،اضافه کرد:خیلی از وزارت خانه ها باید با مذاکره و عقد قرارداد با تولید کننده گان داخلی نیازهای خود را برطرف کنند و توان و رونق تولید داخلی هدف جامعه باشد.
کاظم زاده با اشاره به اینکه اگر نگاه و حس ما به تولید داخلی باشد بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور برطرف خواهد،تصریح کرد:متاسفانه بعضی از وزرا تخانه ها هنوز اعتماد به تولید کنندگان داخلی ندارند و وزارت خانه های نفت ،نیروه و راه باید با تولید کنندگان داخلی قررداد ببندند نه دنبال ارز کمتری باشیم که مواد مورد نیاز را از خارج وارد کنیم .
وی اصل مطلب را اعتماد به تولید کنندگان داخلی و شکست برای آمریکا دانست و افزود:نتیجه دشمنی های آمریکا سر افکندگی برای دولت آمریکا . پیروزی و افتخار برای ملت ایران در منطقه و خارج از مرزها که چشم امید به مقاومت و محور مقاومت  کشور ما دارند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:بنده به عنوان یک  شخص ایرانی فارغ از نمایندگی مجلس احساس غرور ملی کردم وقتی رهبر انقلاب به شیوایی گفتند آمریکا قابل اعتماد نیست و ترسی از آمریکا نداریم و آمریکا اگر قرار باشد راست بگوئید باید سر تعهد خود بر برجام می ماند که نهایت آرزویی ما نبود آمریکا قابل اعتماد نیست مگر در عمل نشان دهد.

 

ارسال نظرات