خبرهای داغ:
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

لیگ جهانی والیبال فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: نقشه راهنمای گردشگری آذربایجان غربی ویژه لیگ ملت‌های والیبال 2019 چاپ و آماده توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۲۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸

جلیل جباری امروز در گفت‌وگو با خبرنار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: «هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 با حضور تیم ملی والیبال ایران و سه تیم اروپایی از تاریخ 24 لغایت 26 خرداد ماه سال جاری در شهر ارومیه برگزار می شود و این اداره کل به عنوان یکی از حامیان این رقابت ها، با کمیته فرهنگی و تبلیغات و هم چنین گردشگری آن همکاری دارد.

وی تصریح کرد: «به همین منظور تعداد یک هزار نسخه نقشه گردشگری استان آذربایجان غربی که شامل نقشه ارومیه و آذربایجان غربی، جاذبه و مسیرهای مهم گردشگری استان است از سوی این اداره کل چاپ شده و در طول ایام برگزاری مسابقات توزیع می شود.

جباری ادامه داد: «پیش از این نیز این اداره کل با تهیه و ارائه 150 پکیج از اقلام تبلیغاتی به زبان انگلیسی شامل، نقشه کتابچه و فیلم مستند معرفی شهرستان های استان و همچنین طراحی، چاپ و نصب بنرهایی در سطح شهر همکاری خود را با کمیته فرهنگی و تبلیغات مسابقات شروع کرده بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی تصریح کرد: «علاوه براین، در طول برگزاری مسابقات بر واحدهای اقامتی که میزبان ورزشکاران و میهمانان این تورنمنت هستند، نظارت ویژه ای اعمال خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: «این مسابقات از روز جمعه 98/3/24 با حضور تیم های والیبال ایران، کانادا، لهستان و روسیه در استادیوم 6000 نفری غدیر شهر زیبا و والیبال دوست ارومیه آغاز خواهد شد که تیم ملی والیبال کشورمان در اولین بازی خود راس ساعت 18/30 روز جمعه در حضورتماشاگران والیبال دوست ارومیه ای به مصاف تیم ملی کانادا رفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات