خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رفیعی مطرح کرد:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: مدیر جهادی باید آگاهی، شایسته سالاری، تمرکز زدایی، مشورت، وحدت و همدلی، پرهیز از سیاست زدگی در عین توجه به سیاست‌های نظام خلاقیت و نوآوری روحیه خدمت‌گزاری انتقاد پذیری داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۴۷۷۵۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی در همایش مدیران هیئت رزمندگان اسلام که در مجتمع فرهنگی و آموزشی عمار برگزار شد، اظهار داشت: باید موضوعات مهم منطقه از جمله اتفاقات یمن و سوریه در هیئت‌ها مورد توجه باشد و به آن اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیئت سکولار به درد جامعه نمی‌خورد، افزود: باید معایب را بیان کرد البته نباید جو نادرست در جامعه ایجاد کرد، مثلا اگر انتقادی که می‌توان با یک تلفن با فلان مدیر مطرح و آن را برطرف کرد نباید در یک جلسه علنی مانند هیئت مطرح کرد.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه باید هم شرایط جامعه را سنجید و نسبت به موضوعات مختلف بی تفاوت نبود، بیان کرد:شرایط این روز‌های هیئت داری با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی جامعه بسیار سخت است.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: حرکت هیئت رزمندگان اسلام برای دفاع از ساختار نظام است، هیئت‌های سکولار در کشور فعالیت سختی می‌کنند و رقیب هیئت رزمندگان هستند شرایط نسبت به گذشته تغییر کرده است.

رفیعی با اشاره به اهمیت فعالیت هیئت رزمندگان ادامه داد: هیئت رزمندگان مدیر جهادی می‌خواهد نه مدیر اجرایی، در جنگ‌های مختلف مانند خندق پیامبر (ص) مدیر جهادی بود.

وی خاطرنشان کرد: مدیر جهادی باید چند ویژگی از جمله آگاهی، شایسته سالاری، تمرکز زدایی، مشورت، وحدت و همدلی، پرهیز از سیاست زدگی در عین توجه به سیاست‌های نظام خلاقیت و نوآوری روحیه خدمت گذاری انتقاد پذیری داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها