امام جمعه توکهور و هشتنبدی گفت:ترامپ در طول دوسال ؛یازده هزار دروغ گفته است و از تعادل روحی وروانی ندارد ؛حال که همچنین کسی تصمیم گیر اصلی برای ایالات متحده امریکا شده است چرا ملت ایران باید به همچنین فردی اعتماد بکند و پای میز مذاکره برود.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۶۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه توکهور-هشتبندی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار نخست وزیر ژاپن ؛گفت:رهبری شجاعانه و حکیمانه از عزت و منافع ملت ایران دفاع کردند و این سخنان مصداق بارز قول سدید بود.

امام جمعه توکهور و هشتبندی موضع گیری رهبر معظم انقلاب در مقابل آمریکایی را انقلابی و صریح ارزیابی کرد و افزود:سخنان رهبری یک کلاس آموزش دیپلماسی انقلابی برای مسئولان جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام بارانی با انتقاد شدید از برخی افراد غرب زده در کشور که همراه با جنگ روانی دشمن به دنبال تحقیر ملت ایران در وقایع اخیر بودند تصریح کرد: با این موضع گیری شفاف رهبری به خوبی مشخص شد که کدام کشور به التماس افتاده است و به دنبال میانجی میگردد و یقینا این دیدار پایانی بر جنگ روانی_رسانه ای دشمن مبنی بر القا دوگانگی جنگ و مذاکره بود.

بارانی تصریح کرد:مذاکره با دولتی که پایبند به هیچ توافقی نیست معنا ندارد و آمریکایی پس از یک سال در خروج برجام هنوز هیچ پاسخی در رابطه با علت این کار به افکار عمومی دنیا ارائه نکرده اند لذا اگر آمریکایی بیکار هستند اما ملت ایران وقت اضافه برای تلف کردن در مذاکره با احمقِ متکبری مثل ترامپ ندارند.

امام جمعه توکهور-هشتبندی افزود :تکلیف مذاکره هسته ای روشن است و باید دولت آمریکا به تعهدات خود عمل بکند و در رابطه با خیال خام مذاکره پیرامون قدرت موشکی و جبهه مقاومت ؛همگان بدانند که ایرانیان غیور ؛ ملتی نیستند که بر سر مسائل ناموسی خود مذاکره بکنند و قطعا در مقابل این گستاخی غربی ها با غیرت و شجاعت خواهند ایستاد.

وی آمریکا را رو به افول و ضعف ارزیابی کرد و گفت:آمریکا مثل یک میز شیک و مجلل است که موریانه از درون در حال خوردن آن است و به زودی تهی بودن آن آشکار میگردد و بدهی نجومی دولت ؛میزان مشارکت مردم در انتخابات؛وجود هزاران بی خانمان و میلیون ها گرسنه گواهی روشن بر افول اقتصادی؛اجتماعی و سیاسی رژیم قلدر آمریکاست.

حجت الاسلام بارانی به قدرت رسیدن ترامپ را نشانه افول سیاسی آمریکا دانست و تاکید کرد:بنابر ادعای روزنامه واشنگتن پست؛مینویسد که ترامپ در طول دوسال ؛یازده هزار دروغ گفته است و از تعادل روحی وروانی ندارد ؛حال که همچنین کسی تصمیم گیر اصلی برای ایالات متحده امریکا شده است؛چرا ملت ایران باید به همچنین فردی اعتماد بکند و پای میز مذاکره برود.

امام جمعه توکهور-هشتبندی ضمن تشکر و قدردانی از تدبیر و زحمات فرماندار ویژه میناب به دلیل نگاه ویژه ایشان در لحاظ بودجه مناسب برای حل مشکلات اصلی منطقه در کمیته برنامه ریزی گفت: یکی از مشکلات اصلی مردم بحث راه دسترسی به مرکزشهرستان است که سالهاست این مطالبه به حق مردم نادیده گرفته شده است و همگان شاهد هستند که وجود آسفالت فرسوده و خراب؛چاله های بزرگ ؛پیچ های خطرناک؛کم عرض بودن جاده و وجود کوهستان یک مسیر خطرناک و حادثه خیز را برای مردم شریف توکهور-هشتبندی رقم زده است اما بحمدلله با تدبیر فرماندار محترم امسال بودجه مناسبی برای اصلاح و تعریض این مسیر در نظر گرفته شده است که امیدواریم با عنایت مسئولان محترم استانی این آرزوی دیرینه مردم محقق بشود و مردم عزیز ما شاهد عملیاتی شدن وعده های مکرر مسئولان باشند.

ارسال نظرات