معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تا کنون بیش از چهار هزار طرح و پروژه عمرانی در سطح استان اردبیل به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۸۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

۴ هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در استان اردبیل تکمیل شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مهدی جمالی‌نژاد در بازدید از طرح‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار داشت: از آغاز فعالیت دولت یازدهم تا کنون بیش از چهار هزار طرح و پروژه عمرانی در سطح استان اردبیل به مرحله تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اجرای 6 هزار و 800 پروژه عمرانی در استان اردبیل در این مدت بیان کرد: به جز پروژه‌های عمرانی تکمیل‌شده دو هزار و 300 پروژه نیز در دست اجرا بوده که تلاش و جدیت بر این است تا با اقدامات لازم زمینه برای بهره‌برداری از پروژه‌های باقیمانده در دست اجرا را نیز در این منطقه فراهم آوریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اجرای این پروژه‌های به صورت ملی و استانی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است و تلاش می‌کنیم تا مشارکت بخش خصوصی را در اجرای این پروژه‌ها افزایش دهیم.

جمالی‌نژاد در مورد اجرا پروژه‌های گردشگری در استان اردبیل گفت: در استان اردبیل از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری منطقه به نحوی شایسته بهره‌برداری شده به طوری که اغلب زیرساخت‌های گردشگری اردبیل توسط بخش خصوصی ایجاد شده است که انتظار می‌رود این مهم همچنان در اولویت بوده و مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از جمله پروژه‌های بخش گردشگری در استان و شهرستان سرعین را پیست اسکی آلوارس دانست و اظهار کرد: در این پروژه که از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات