فرمانده نیروی انتظامی قوچان از دستگیری جاعلان حرفه ای اسناد املاک و اراضی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۸۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
سرهنگ قدیر مصرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با تشریح جزئیات این پرونده گفت: پس از کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت چند فرد سودجو در حوزه جعل اسناد املاک و اراضی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران آگاهی این فرماندهی با بررسی‌های گسترده و نامحسوس، محل فعالیت متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی محل را مورد بازرسی قرار دادند که چندین سند جعلی نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۵ سند جعلی املاک و اراضی مربوط به یکی از استان‌های شمالی کشور و همچنین مشهد به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با بیان اینکه در این پرونده چهار متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در بارجویی‌های به عمل آمده به جعل مدارک و اسناد املاک و اراضی اعتراف نموده و پس از تشکیل و تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ مصرخانی در ادامه با اشاره دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات خودرو نیز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح حوزه استحفاظی و با تلاش ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ طالقانی، یک سارق دستگیر شد که به ۷ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و تعدادی از اموال سرقتی از مخفیگاه وی کشف شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها