سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در گفت و گو با بسیج:
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: خدمات بسیج در روستا‌ها باعث شده تا مشکلات ناشی از کمبود امکاناتی همچون بهداشت و درمان و ... کاهش چشمگیری یابد.
کد خبر: ۹۱۴۷۸۹۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
خدمات بسیج در روستا‌ها باعث کاهش مشکلات شده است
سرهنگ پاسدار یوسف اختری در گفت و گو با خبرنگار بسیج در اردبیل در خصوص اهمیت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: هر زمان در هرکجای این میهن اسلامی نیاز به جهاد داشتیم، این بسیجیان بودند که پا به عرصه گذاشتند در راه کمک به همنوعان خود کوشیدند.

وی افزود: خدمات بسیج در روستا‌ها باعث شده تا مشکلات ناشی از کمبود امکاناتی همچون بهداشت و درمان و ... کاهش چشمگیری یابد.

فرمانده سپاه بیله سوار با اشاره به خدمات بسیج سازندگی بیان کرد: تا به حال تعداد قابل توجهی خانه‌های محروم در مناطق روستایی ساخت شده که حاصل تلاش جهادگران و خیرین شهرستان است.

سرهنگ اختری تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج ازجمله بسیج جامعه پزشکی با حضور در مساجد و ایجاد درمانگاه سیار برای رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان روستاییان وارد میدان شده‌اند و امید است تا با همت این غیورمردان از بروز بیماری‌های واگیردار و عفونی در مناطق روستایی پیشگیری کنیم.

وی در خصوص گشت‌های سیار محله‌محور گفت: امنیت از جمله موارد بسیار ضروری در هر محل، روستا، شهر و شهرستان است.

وی ادامه داد: بسیجیان داوطلب و واجد شرایط ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی با اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های امنیتی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان در تلاش هستند تا آرامش و آسایش هم‌وطنان را تأمین کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در خصوص اهمیت بصیرت افزایی در بین مردم تصریح کرد: اجرای اردو‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های اخلاق، حضور بسیجیان در مساجد از جمله مواردی است که با ایجاد بینش صحیح و انقلابی در نسل جوان باعث می‌شود دشمنان و مستکبران نتوانند در هجمه‌های فرهنگی خود علیه این میهن اسلامی پیروز شوند.

وی خاطرنشان کرد: این شما بسیجیان هستید که باید روحیه بسیجی بودن را در جامعه گسترش دهید تا با ایجاد همدلی، وحدت و پیروی از دستورات رهبر معزز انقلاب در راه حق قدم برداشته و با شکست توطئه‌های مستکبرین، چهره دشمنان را به خاک بمالید.
ارسال نظرات