خبرهای داغ:
یک هزار و ۲۲۴ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۰۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف افزایش مشارکت نیک اندیشان در امر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تاسیس شده است،گفت:یکی از خدمات ارائه شده توسط کمیته امداد ، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان و اقشار آسیب پذیر می باشد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۵۷ باجه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در ادارات کمیته امداد سطح استان وجود دارد،گفت : از ویژگی های صندوق قرض الحسنه امدادولایت می توان به اخذ حداقل ضمانت ، پرداخت قرض الحسنه از محل سپرده ویژه خیران و اتصال به شبکه شتاب اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد فارس در ادامه افزود:در 2 ماهه ابتدایی امسال تعداد یک هزار و 123 فقره تسهیلات کارگشایی به میزان 39 میلیارد و 810 میلیون ریال ، تعداد 101 فقره تسهیلات خودکفایی به میزان 11 میلیارد و 830 میلیون ریال به مدجویان و اقشار آسیب پذیر استان پرداخت شده است.

مدیر کل امداد فارس به سرفصل های مختلف تسهیلات کارگشایی اشاره کرد و ادامه داد: تسهیلات کارگشایی در سرفصل های درمان ، جهیزیه ، پرداخت بدهی ، کمک معیشت ، بازسازی مسکن و ... و تسهیلات اشتغال به منظور توانمند سازی و ایجاد اشتغال در سرفصل های کشاورزی ، دامداری ، قالیبافی و .... پرداخت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها