فرمانده ناحیه مرکزی یزد در دیدار با بسیجیان حوزه فتح و پایگاههای تابعه آن گفت: برای رسیدن به آزادی وحریت تما سختی ها را تحمل می کنیم همانطورکه پیام اصلی مثام معظم رهبری(مد ظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، ایستادگی، مقاومت وسینه سپر نمودن برای حل مشکلات است.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۲۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار عباس جوکار در جلسه صمیمانه ای که با شورای حوزه، فرماندهان پایگاهها و بسیجیان حوزه فتح داشت با اشاره به عوامل موفقیت سپاه وبسیج گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بزرگترین نهاد جامعه است که از دل ومتن مردم بیرون آمد وهیچ مشابهی در جهان ندارد؛ رسالت اصلی این سازمان مقدس، خدمت رسانی ومحرومیت زدایی در چارچوب دفاع از نظام است.
وی ضمن تقدیر وتشکر از حضور فعال وبی شائبه بسیجیان حوزه فتح در اجرای برنامه های بسیج در سال 1397 تصریح نمود: آرزوی دیرینه همه پیشکسوتان این بود که ما روزی ناجی ملت های دیگر شویم؛ حوزه نفوذ سپاه وبسیج در سوریه، یمن، افغانستان تا آمریکای لاتین وتا مرزهای امریکا گسترده شده است؛ طبیعی است که در لیست تروریست ها قرار گیرد؛ جوانان ما مقابله ریشه ای با تروریست در سوریه ودفاع از حرمین شریفین را به نام خود رقم زدند.
فرمانده ناحیه مرکزی یزد در پایان، با بیان فرصت ها وگشایش های پیش رو در سال جاری گفت: سپاه وبسیج مستحکم تر از گذشته وهم دوش با سایر دستگاههای دولتی در همه حوزه های اجتماعی، جنگ، محرومیت زدایی و... آمادگی کافی ولام را داراست؛ در راتای اجرای بیانیه گام دوم شناخت ظرفیت ها وبعد از آن، رصد مشکلات ورخنه ها برای حل انها از ضروریات است.

انتهای پیام/د 
ارسال نظرات