معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران و نپذیرفتن پیام ترامپ از سوی مقام معظم رهبری گفت: همین‌که مقام معظم رهبری پیام ترامپ را نپذیرفتند اوج اقتدار ایران و تحقیر آمریکا است.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۲۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار مهدی سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع مبلغین و روحانیون استان مرکزی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تأکیدات زیادی برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دارند، گفت: متأسفانه کار مؤثری در جهت تبیین بیانیه گام دوم انجام‌نشده و تنها ۲۰ درصد از مردم از بیانیه اطلاع دارند و درصد کمی هم از جزئیات آن مطلع هستند و این نشان‌دهنده ضعف ما در تبیین بیانیه است.

سردار سنایی راد، با بیان اینکه بیانیه گام دوم در دل منظومه فکری رهبر انقلاب قابل تفسیر است، اظهار کرد: این منظومه راه رسیدن به تمدن اسلامی را که رسیدن به دولت الهی است را فراهم می‌کند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه متأسفانه امروز در دولت اسلامی گیر کرده‌ایم و این به خستگی برخی از مسئولین برمی‌گردد ادامه داد:  در این شرایط خستگی برخی مسئولین باید سراغ کسانی برویم که از پس‌کار بر بیایند و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب به دنبال جوانان رفته‌اند.

وی گفت: برخی از مسئولین هم در کشور از انقلابی گری خود پشیمان هستند و انقلابی گری را جزء الزامات مدیریتی نمی‌دانند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه جوانان اثبات کرده‌اند توان مدیریتی در تمام عرصه‌ها را دارند افزود: اگر به مسیر چهل‌ساله انقلاب اسلامی توجه کنیم وظیفه اصلی انقلاب بر روی دوش جوانان بوده است و زحمات زیادی برای انقلاب اسلامی کشیده‌اند.

سردار سنایی راد با تأکید بر اینکه بیانیه گام دوم نقشه چهل‌ساله دوم انقلاب است بیان کرد: چهل‌ساله دوم باید ثمره آن تمدن اسلامی باشد و عمق توجه اصلی این پیام موردتوجه باشد.

وی گفت: در دفاع مقدس حقوق نجومی نداشتیم و یک فرهنگ عمومی برای خودسازی جوانان وجود داشت و امروز باید این مقطع طلایی برای ما الگو باشد و جوانان بر تقویت خودسازی تلاش کنند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی خوب تبیین شود می‌توانیم اعتماد عمومی در جامعه را افزایش دهیم و اگر بتوانیم راه آینده را به‌درستی نشان دهیم می‌توانیم امید مردم را افزایش دهیم.

سردار سنایی با اشاره به اینکه در بیان گذشته باید به این توجه کنیم که کجا بوده‌ایم و به کجا رسیده‌ایم افزود: در این مسیر باید عملکرد خائنانه رژیم پهلوی را به‌درستی نشان دهیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا به سفر نخست‌وزیر ژاپن به ایران اشاره کرد و گفت: از دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که ترامپ را در برابر انقلاب به التماس انداخته‌ایم و همین‌که مقام معظم رهبری پیام ترامپ را نپذیرفتند اوج اقتدار ایران و تحقیر آمریکا است.

سردار با اشاره به اینکه اتفاقاتی که امروز برای معیشت مردم افتاده دلایل آن تحریم‌ها، سو مدیریت‌ها و از همه مهم‌تر فرهنگ استفاده مردم است ادامه داد: متأسفانه در بخش اصلاح فرهنگ استفاده مردم کم‌کاری کردیم و نمونه آن سفر ۱۰ میلیونی مردم به استان‌های شمالی کشور در ایام تعطیلات نوروز است.

انتهای پیام

ارسال نظرات