خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود و ما افتخار می کنیم سرباز این آقا باشیم.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۴۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده و اعضای شورای فرماندهی تیپ امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اینکه فلسفه تشکیل تیپ ۸۳ تثبیت روحیه جهادی بود اظهار کرد: جایی برای سازماندهی طلاب جهادی به خصوص بعد از جنگ خالی بود که توسط تیپ ۸۳ این خلأ پر شد و اگر این طلاب جهادی توسط تیپ ۸۳ سازماندهی نمی‌شدند چه بسا پراکنده شده و از ظرفیت آنان استفاده بهینه نمی‌شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه عملیه قم افزود: تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) از ابتدا مخلصانه جان گرفت و الحمدالله مخلصانه ادامه پیدا کرد و کسانی که با اصل انقلاب میانه‌ای ندارند طلاب انقلابی و تیپ امام جعفر صادق (ع) را نمی‌پسندند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به ترفند ضد انقلاب برای دور کردن طلاب و روحانیون انقلابی از انقلاب با عناوینی همچون «آخوند حکومتی» اظهار کرد: ما افتخار می‌کنیم سرباز نایب امام زمان (عج) و آخوند حکومتی هستیم چرا که تنها گذاشتن نایب امام زمان تنها گذاشتن امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به دیدار نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب و تحقیر آمریکا اظهار کرد: صلابت امام خامنه‌ای در دیدار با نخست وزیر ژاپن اوج عزت تشیع بود و ما افتخار می‌کنیم سرباز این آقا باشیم.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین عزت الله معتمد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های تیپ امام صادق (ع) ارائه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها