خبرهای داغ:
جانشین حفاظت اطلاعات قوه قضاییه:

دشمن درصدد از بین بردن روحیات انقلابی نیروهای مسلح است

جانشین حفاظت اطلاعات قوه قضاییه گفت: یکی از اقدام های دشمن از بین بردن روحیات انقلابی در سازمان ها و نهادها به ویژه نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۴۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۱
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت اسلام والمسلمین قاسم عبداللهی در همایش مسئولان و کارشناسان حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی (عج) قم اظهار داشت: زمینه توطئه برای آسیب رساندن به نیرو‌های مسلح و ساختن پرونده‌های واهی برای این قشر زیاد است.

وی بیان داشت: آلوده کردن این مجموعه به اکاذیب و مطالبی که به اصول آسیب وارد می‌کند، از برنامه‌های دشمن برای دسیسه چینی بر ضد این نیرو‌ها می‌باشد.

وی گفت: گرفتار کردن نیرو‌های مسلح و همچنین اعضای خانواده آن‌ها ترفندی حساب شده است که از سوی دشمن برای رسیدن به امیال و مقاصد شوم صورت می‌گیرد.

این مقام قضائی افزود: شاخص‌ترین نتایج و آثار این قبیل کار‌های دشمن ایجاد تفرقه بین نیرو‌های مسلح کشور است بدان معنا که اگر یک فرزند ارتشی را در معرض آسیب قرار می‌دهد همین کار را در مورد فرزند یک سپاهی و یا نیروی انتظامی نیز اعمال می‌کند.

عبداللهی نقش پیشگیرانه و مهم کارکنان اطلاعات نیرو‌های مسلح را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: روش‌های پیشگیری از ایجاد چنین تفرقه‌هایی باید توسط کارکنان حفاظت اطلاعات به صورت ابداعی در دستور کار باشد.

وی اذعان کرد: از جمله نهاد‌هایی که در معرض اهداف دشمن قرار گرفته سازمان قضائی نیرو‌های مسلح و برخی مسئولان آن است، که البته زیاد نیست، ولی اگر از همین مقدار کم نیز جلوگیری به عمل نیاید، منجربه حادثه می‌شود.

وی افزود: دعوت کردن برخی از افراد مجموعه‌های قضائی به برخی از میهمانی‌ها و اماکن خاص تفریحی، ارائه برخی هدایای خاص به خانواده برخی قضات و همراه کردن برخی افراد فاسد در سفر‌های خاص با کارکنان سیستم قضائی از معمول‌ترین روش‌های به کار گرفته شده به منظور آلوده کردن مجموعه قضائی به شمار می‌آید.

دهمین همایش مسئولان و کارشناسان حفاظت اطلاعات سازمان قضائی نیرو‌های مسلح با هدف تبیین نقش و جایگاه حفاظت اطلاعات در صیانت از کارکنان و ارتقای سلامت قضائی و اداری صبح امروز در قم آغاز شد و عصر فردا به کار خود پایان می‌دهد. برگزاری کارگاه آموزشی و تجلیل از کارکنان نمونه از بخش‌های این همایش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار