ضرورت برخورد با خودرو‌های «شوتی» در لرستان/ مواد غذایی و بهداشتی تملیکی طی چند روز آینده تعیین تکلیف شود

بر برخورد با ماشین‌های شوتی در سطح جاده‌های لرستان تأکید کرد و گفت: صرف‌نظر از موضوع قاچاق، به دلیل رانندگی خطرناک، این ماشین‌ها سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و همچون بمب در حال حرکت هستند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۶۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحولات انجام گرفته در اقتصاد کلان به ویژه افزایش نرخ ارز، جهت جریان قاچاق را تا حدود زیادی دچار تغییر شده است.

وی خاطرنشان کرد: عمده نگرانی‌های امروز معطوف به این موضوع است که بخشی از کالاهای تولیدشده با نرخ یارانه‌ای به دیگر کشورها قاچاق نشود.

استاندار لرستان با بیان اینکه در حوزه سوخت، دارو و دام اقدامات خوبی در سطح کلان انجام گرفته است، افزود: در استان نیز بایستی جلوگیری شود از ورود کالاهایی که حقوق دولت را بر اساس مصوبات دولت پرداخت نمی‌کنند و یا استانداردهای بهداشتی لازم را ندارند.

خادمی بیان داشت: لرستان به دلیل نزدیکی به استان‌های مرزی، معبر عبور کالاهای قاچاق بوده، با این وجود خوشبختانه طی سالیان اخیر اقدامات خوبی در جهت مبارزه با قاچاق کالا صورت گرفته است.

وی همچنین بر برخورد با ماشین‌های شوتی در سطح جاده‌های لرستان تأکید کرد و گفت: صرف‌نظر از موضوع قاچاق، به دلیل رانندگی خطرناک، این ماشین‌ها سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و همچون بمب در حال حرکت هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه موادغذایی و بهداشتی نبایستی در انبار تملیکی باقی بماند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی طی 2 تا 3 روز آینده این کالاها را تعیین تکلیف کند.

خادمی در خصوص کالاهای سرمایه‌ای موجود در انبار تملیکی بیان داشت: بنا به دستور رهبر انقلاب برای موضوع سرمایشی سیل‌زدگان، باید کالاهای سرمایشی سریعا مورد استفاده قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات