خبرهای داغ:
صفاپورگفت: کارشناسان پهنه جهاد کشاورزی از جز به جز مزارع کشاورزی مطلع هستند و انتظار ما این است که توجه ویژه و نظارت دقیق بر کشت گیاهان ممنوعه دراین اماکن داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۴۷۹۸۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

اردشیر صفاپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص مبارزه با کشت گیاهان ممنوعه بیان کرد: کارشناسان پهنه جهاد کشاورزی از جز به جز مزارع کشاورزی مطلع هستند و انتظار ما این است که توجه ویژه و نظارت دقیق بر کشت گیاهان ممنوعه دراین اماکن داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعتیاد یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی محسوب می شود گفت: سیاست اجتماعی شدن یعنی همه اقشار مردم و مسوولین در مبارزه با اعتیاد کمک کنند که اگر این مهم میسر نشود مبارزه به نتیجه نمی رسد.

صفا پور تصریح کرد: با توجه به آمار، استان قزوین از لحاظ اعتیاد در حد وسط کشور قرار دارد که باید با مبارزه جدی این جایگاه را به پایین ترین رقم رساند.

وی یاد آور شد: در حال حاضر 5 کمیته تخصصی در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح استان فعال است که بصورت ماهیانه و منظم جلساتی در خصوص مواد مخدر در استان برگزار می کند که این نشان از اهمیت بالای این موضوع است.

صفاپور بر لزوم اهمیت نظارت دقیق و منظم کارشناسان جهاد کشاورزی بر مزارع کشاورزی، پلخانه ها و دامداری ها و همچنین تشکیل تیم بازرسی از این اماکن در سطح شهرستانها تاکید کرد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها