خبرهای داغ:

ارتش از جنس مردم وهمواره درکنار ملت خواهد بود

فرمانده تیپپ71 پیاده مکانیزه ارتش جمهوری اسلامی ایران در پادگان ابوذراظهار داشت: ایجاد شور نشاط در جامعه با شعار رونق تولید در گام دوم انقلاب برای خدمت به مردم آماده ایم .
کد خبر: ۹۱۴۸۰۰۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۸
 
 
 

سرهنگ  شاطری در آئین اختتامیه رقابتهای والیبال قهرمانی نزاجا  در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج : نیروی زمینی ارتش ازجنس مردم است و همیشه در کنار مردم حضور داشته است و در جهت ایجاد شور و نشاط در بین مردم نیز فعالیتهای ورزشی و نشاط آور را برگزار خواهد کرد.
وی افزود : نیروهای ارتشی همانگونه که در جریان روزهای سخت پس از زلزله درکنار مردم بودند امروز نیز بابرگزاری رقابتهای والیبال در شهرستان سرپلذهاب برای ایجاد شورو نشاط همراه مردم شهرستان هستند.
فرمانده تبپ ۷۱پادگان ابوذر تصریح کرد :مسابقات قهرمانی والیبال نزاجا به مدت ۶روز به میزبانی تیپ ۷۱ پادگان ابوذر بمنظور ایجاد شور و نشاط باحمایت فرماندهی قرارگاه غرب نزاجا و مسئولین سرپلذهاب در شهرستان برگزار گردیدکه با استقبال خوب مردم همراه شد .
وی ادامه داد : برنامه های ورزشی و نشاط آفرین ارتش درشهرستان ادامه خواهدداشت ودر آینده نزدیک مسابقات فوتبال وهندبال قهرمانی نزاجا نیز بامیزبانی تیپ ۷۱ ابوذر در سرپلذهاب برگزار خواهدشد.

 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار