نشست هماهنگی اجرای طرح بوستان سلامت یا حضور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه شاهرود و هیئت همراه با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۱۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
برگزاری نشست هماهنگی برنامه بوستان های سلامت در شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی اجرای طرح بوستان‌های سلامت با حضور مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود، دبیر قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی، مدیر کانون جوانان بسیج و مسئول دارالقرآن بسیج سپاه ناحیه شاهرود و مسئول بوستان‌های سلامت با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این اداره برگزار شد.
در این نشست در خصوص اجرای طرح بوستان سلامت و استفاده از امکانات فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد جلیلی معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود در این نشست با تشکر از همکاری‌های این اداره در اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری ارزشی دینی در شهرستان با تشریح برنامه بوستان‌های سلامت خواستار همکاری و تعامل بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بسیج در این برنامه شد.
رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود نیز با استقبال از اجرای این برنامه بر تعامل و همکاری با این طرح و مجموعه سپاه و بسیج در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و دینی تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها