معاون عملیات سپاه قائم شهر گفت:آتش سوزی جنگل های منطقه صنم این شهرستان با تلاش و حضور به موقع بسیجیان قائم شهری مهار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائم شهر، علی هدایتی در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در پی کسب خبری مبنی بر آتش سوزی مناطقی از جنگل های صنم این شهرستان با فراخوان پنجاه نفر از بسیجیان به صورت ضربتی و تجهیز و توجیه آنها نسبت به ماموریت محوله،بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سپاه قائم شهر در ادامه افزود: ضمن حضور نیروهای بسیجی،گروه های امدادی آتش نشانی با سه دستگاه ماشین آتش نشانی،منابع طبیعی و برخی کشاورزان با وسایل و ادوات کشاورزی مثل تراکتور سم پاش (چهار دستگاه) آبپاش دوشی( سه دستگاه )ویک تانکر آب نیز در منطقه حضور پیداکردند که به همت و تلاش همه این عزیزان از سرایت آتش به سایر مناطق جنگلی جلوگیری شد.

وی علت این آتش سوزی را بی احتیاطی گردشگران در منطقه اعلام کرد و گفت : متاسفانه برخی گردشگران با روشن کردن آتش در مناطقی مثل جنگل که استعداد آتش سوزی دارد بی احتیاطی کرده  و عدم دقت در خاموش کردن کامل آتش زمینه بروز چنین حوادثی را رقم زدند.

گفتنی است در این حادثه یک هکتار از اراضی جنگل دچار حریق شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها