دبیر شورای زکات شهرستان اردکان از جمع‌آوری بیش از ۱۵۱ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان فطریه و کفاره در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۰۹۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، محمدرضا خلیلی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان اردکان در مشارکت و کمک‌رسانی به نیازمندان گفت: کار جمع‌آوری فطریه و کفاره در روز عید فطر و در محل برگزاری نماز عید با استقرار ۱۲۷ صندوق توسط دوازده مؤسسه و نهاد خیریه انجام شد.
وی افزود: با هماهنگی صورت گرفته با کلیه مراکز و مؤسسات خیریه تحت نظارت کمیته امداد، بهزیستی و فرمانداری در ایام عید فطر تعداد ۳۲ پایگاه در سطح شهرستان، زکات فطریه و کفاره را جمع‌آوری کردند.
دبیر شورای زکات شهرستان اردکان گفت: تاکنون بیش از ۱۵۱ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان از محل دریافت زکات فطریه عام، زکات فطریه سادات، کفاره عمد و کفاره غیر عمد دریافت شده است که در جهت تأمین هزینه‌های درمان، مسکن، جهیزیه و معیشتی خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست، بد سرپرست و نیازمندان مصرف می‌شود.
وی اظهار داشت: به‌منظور ترویج احکام و آشنایی بیشتر مردم با مسائل شرعی، امسال در محل‌های برگزاری نماز عید فطر در سطح شهرستان با استقرار روحانیون و طلاب به سؤالات همشهریان در زمینه‌های مختلف پاسخ داده شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان در پایان اظهار داشت: این نهاد همچنان آمادگی دارد تا کفارات مردم را در جهت اطعام محرومین از طریق شماره کارت جهت پرداخت فطریه عام: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۷۸۵۲، فطریه سادات: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۶۱۲۷، کفاره غیر عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۴۳۹۴، کفاره عمد: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۲۶۶۰ دریافت نماید.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات