خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور گفت: طبق توافقات صورت گرفته ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان سیل زده کمیته امداد و بهزیستی به مرور زمان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۱۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، عصر امروز در آیین کلنگ زنی طرح جهاد همبستگی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرار بر آن شده است تا سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجموعه‌های معین در مناطق سیل زده با اولویت ساخت منزل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اظهار داشت: امروز در روستای حموله از توابع منطقه بامدژ مراسم کلنگ زنی ساخت منزل برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی صورت گرفت و بنا داریم تا با همت گروه‌های جهادی که شبانه روز و مجاهدانه در روز‌های سخت سیل یاری رسان سیل زدگان بودند، این حرکت بزرگ جهادی صورت بگیرد.

سردار شاهوارپور افزود: در گام نخست ساخت ۸۸ واحد مسکونی انجام می‌شود هر چند که طبق توافقات صورت گرفته ۵۰۰ واحد مسکونی است که به مرور زمان ساخته خواهند شد.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما آن است که با هزینه کم، کار خوب و فنی و با نظارت بنیاد مسکن ارائه شود ضمن اینکه جلب رضایت مددجویان نیز برای ما بسیار مهم است.

لازم به ذکر است؛ آیین کلنگ زنی طرح جهاد همبستگی ملی احداث و تعمیر منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در مناطق سیل زده از سوی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان، امروز در شهر الهایی انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها