خبرهای داغ:
مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان گفت: سنجش کنترل فشارخون در مسجد جامع هندیجان توسط شبکه بهداشت ودرمان اجرا شد که تعدادی از پیشکسوتان بسیجی و بازنشستگان سپاه در این طرح ملی کنترل فشارخون همراه با دیگر قشرهای مختلف مردم هندیجان شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۱۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

سرگرد پاسدار بهرام شنبدی پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:طرح ملی کنترل فشار خون ، از عمده طرح های مهم برای سلامتی افراد است که از وضعیت جسمی خود مطلع و کارهای پیشگیرانه را با دستور پزشک انجام می دهند که دراین باره حضور بسیجیان پیشکسوت هندیجان پس اطلاع خوب بوده است.

 

وی افزود : پرسنل مسئول در امر سنجش کنترل فشارخون شبکه بهداشت و درمان هندیجان بادقت و حوصله کارهای سنجش مخصوصا در مورد پیشکسوتان را به نحو احسن انجام دادند که جای تقدیر و تشکر از تمام زحمات آنها را دارد و این طرح ملی کنترل فشارخون همچنان با جدیت در شهرستان ادامه دارد.

 

وی بابیان استقبال پیشکسوتان بسیجی و پاسداران باز نشسته در طرح ملی کنترل فشارخون گفت: با اجرای طرح ملی کنترل فشارخون و اطلاع مردمی، پیشکسوتان بسیجی به همراه پاسداران بازنشسته استقبال خوبی از این طرح از خود نشان دادند که این پیشکسوتان بسیجی می توانند به پایگاههای سنجش طرح ملی کنترل فشارخون در سطح شهرستان مراجعه نمایند و کارهای سنجش سلامت مربوط به خود را انجام بدهند.

 

سرگرد پاسدار شنبدی مسئول بسیج پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: بسیجیان پیشکسوت هندیجان در اکثر برنامه‌های از جمله نماز جمعه های عبادی سیاسی و دیگر کارهای بهداشتی و نشست های بصیرتی به همراه پاسداران بازنشسته حضور فعال و قابل به تحسین دارند که از همه آنها تقدیر و تشکر می شود .

 

وی بااشاره به عملکرد خوب بسیجیان پیشکسوت در کارهای خداپسندانه بیان کرد : هر جا نیاز به همکاری در کارهای خیر و خداپسندانه بوده بسیجیان پیشکسوت با استقبال خوب خود پیش قدم بودند و از هیچ تلاشی دریغ نداشتند و همچنین در ماموریت های سپاه و بسیج در کنار جوانان بسیجی بوده و تجربیات خود را در اختیار آنها گذاشته و با جدیت انجام وظیفه می نمایند و تمام این تلاش ها با ارزش و در پیشرفت اهداف بسیج مثبت و تاثیرگذار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها