مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: رسالت امروز بنیاد پاسداری از خون شهدا و خدمت خالصانه به ایثارگران است.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۲۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم طاهرنژاد در جلسه شورای اداری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که با حضور معاونین و روسای ادارات در محل سالن جلسات برگزارشده بود با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و حسن عاقبت‌به‌خیری برای تمامی خادمان شهدا خدمت در بنیاد را توفیق دانست و تأکید کرد: رسالت امروز بنیاد پاسداری از خون شهدا و خدمت خالصانه به ایثارگران است.

 رسالت امروز بنیاد پاسداری از خون شهدا و خدمت خالصانه به ایثارگران است

وی در ادامه تصریح کرد: ما امروز هرچه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است امروز اگر در وظیفه خود کوتاهی کنیم مدیون خون شهدا خواهیم بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: امروز باید در مسیر شهدا و در ادامه ره آنان قدم برداشته و فرهنگ ایثار و شهادت را بسط گسترش دهیم

طاهرنژاد در پایان تأکید کرد: امروز خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچون گذشته در صف اول مبارزه با دشمن قرار دارند، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند علاوه بر اینکه مبارزه با دشمن است پایه‌های انقلاب را مستحکم خواهد کرد، امروز هرچه در توان داریم باید در مسیر ترویج فرهنگ شهادت و خدمت به بهترین خلق خدا بکار ببندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها