نماینده بوشهر در مجلس خبرگان:

دین خود را فدای جریان‌های سیاسی و اجتماعی نکنیم

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید دین خود را در جریان انتخابات و مسائل سیاسی و اجتماعی کشور فدا کنیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۳۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم شهر اهرم  با اشاره به اینکه در همه شئون زندگی فردی و اجتماعی خود باید پایبند به دین و اخلاق باشیم، تصریح کرد: نباید در مسائل سیاسی و اجتماعی دین خود را کنار بگذاریم و نباید در فضای مجازی به هر نحوی دلمان خواست مطلب بنویسیم.

وی همچنین با بیان اینکه غدیر در امتداد بعثت است، افزود: اولین حادثه مهم بشریت بعثت حضرت محمد (ص) بود که در سعادت  انسان‌ها نقشی بی‌بدیل داشت و غدیر و مساله ولایت و امامت از چنان جایگاه رفیعی برخوردار است که رسالت پیامبر بدون ابلاغ آن کامل نشده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: نباید دین خود را در جریان انتخابات و مسائل سیاسی و اجتماعی کشور فدا کنیم.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه عاشورا سومین حادثه تاثیرگذار در طول تاریخ است، بیان کرد: این رویداد مهم در امتداد مساله غدیر است و اگر امروز می‌بینیم نامی از اسلام باقی مانده به برکت خون پاک و مطهر سید الشهدا (ع) و جانفشانی یارانش در سرزمین کربلاست.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: چهارمین حادثه مهم تاریخ که هنوز رخ نداده است و نه تنها مسلمانان، شیعیان و پیروان ادیان بلکه بشریت منتظر آن است، رخداد بزرگ مساله ظهور منجی غدیر است که جهان بشریت به سعادت و خوشبختی واقعی می‌رسد.

وی بیان کرد: امروز در عصر انتظار زندگی می‌کنیم و انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام عاشورا و زمینه‌ساز ظهور است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: یکی از ابعاد انتظار سیاسی است، به این معنا که منتظر به هر حکومتی رضایت نمی‌دهد، بلکه برای حاکمیت اسلام ناب محمدی (ص) در جهان زمینه‌سازی می‌کند.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: فرد منتظر در رویارویی با تحریم و سختی مقاومت می‌کند و در فتنه‌ها نمی‌لغزد و از خود هوشیاری و آگاهی و بصیرت نشان می‌دهد.

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار