مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های البرز گفت: دانشجویان این استان تا ۲۷ خرداد فرصت دارند تا برای سفر به بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۳۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام صادق رزاقی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان البرز اظهارکرد: ثبت‌نام بیست و یکمین دوره از سفر‌های معنوی عتبات دانشگاهیان از ۱۸ خردادماه از طریق سایت لبیک به نشانی http://www.labbayk.ir آغاز شده و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد و دانشجویان البرزی با مراجعه به این سایت می‌توانند برای سفر به عتبات عالیات ثبت‌نام کنند.

 ۲۷ خرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانشجویان البرزی برای سفر به عتبات عالیات

وی افزود: قرعه کشی این دوره از سفر‌ها در اواخر خرداد انجام می شود و این دوره از اعزام دانشگاهیان از اواخر تیرماه آغاز و تا اواسط مهر ۹۸ ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: در این دوره تسهیلات خوبی برای دانشگاهیان از جمله وام قرض‌الحسنه برای سفر‌های هوایی معادل ۳۰ میلیون ریال و برای سفر‌های زمینی۱۵میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

رزاقی گفت: در این دوره هم مانند دوره های گذشته، دانشجویان مجرد، متأهل، استادان و کارمندان دانشگاه می‌توانند به این سفر معنوی اعزام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها