خبرهای داغ:
محمد خالوئی
با حضور پایوران نواحی شاهین شهر و میمه و برخوار؛
همایش فرهنگ خانواده پاسداری در ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد
کد خبر: ۹۱۴۸۱۵۰
|
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، نخستین جلسه از سلسله جلسات مهارت افزایی خانواده با حضور کلیه کارکنان نواحی شاهین شهر و میمه و برخوار در نماز خانه ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار شد.

حجج اسلام فتاحی و اسحاقیان از اساتید و مشاوره خانواده در این مراسم به تبیین و تشریح جایگاه خانواده پرداختند.

حجت‌الاسلام فتاحی با تاکید بر ضرورت مهارت افزایی زوجین در خانواده گفت: بسیاری از معظلات و مشکلات خانواده به عدم آگاهی و شناخت زوجین برمی گردد، لذا با افزایش آگاهی و مهارت افزایی به سادگی می‌توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری نمود.

حجت‌الاسلام اسحاقیان در ادامه عنوان داشت: جایگاه خانواده بر اساس روایات اهل بیت (سلام الله علیهم) از جایگاه بالایی برخوردار است، بنابراین لازم است که مسائل خانواده به خوبی تبیین و تشریح شود و زوجین به ویژه آقایان به شناخت خوبی از همسران خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد:نخستین قدم شناخت روحیات خود فرد است و سپس شناخت روحیات و خصوصیات همسران است.

در ادامه حجت‌السلام فتاحی با تاکید بر تفاوت‌هایی که بین زن و شوهر از لحاظ روحی و جسمی است گفت: زوجین داری ساختار ذهنی متفاوتی هستند و این تفاوت‌ها گا‌ها با عدم آگاهی و آموزش موجب اختلافات زیادی می‌شود که متاسفانه بعضا شاهد جدا شدن زوجین نیز می‌شود.

گفتنی است سلسه جلسات فرهنگ خانواده پاسداری ویژه برادران پایور و خانواده‌های محترمشان به صورت مجزا در ناحیه شاهین شهر و میمه برگزار خواهد شد.

اولین کارگاه مهارت افزایی تعاملات درون خانواده برگزار شد

ارسال نظرات