امام جمعه بخش خورش رستم گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند از طریق فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد فراهم گردد و سیره علمی اهل بیت (علیهم السلام) علما و بزرگان دین در این راه تاثیرگذار و مهم است.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۵۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

فعالیت‌های جهادی کانون‌های مساجد زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام آیت الله نعمتی صبح امروز در آئین گردهمایی توجیهی و افتتاحیه طرح ملی اوقات فراغت در شهر هشجین گفت: کانون های مساجد از برکات انقلاب اسلامی است که فعالیت ها فرهنگی را با محوریت مساجد تعریف و مدیریت می کند.

امام جمعه بخش خورش رستم، تصریح کرد: کانون های مساجد در کنار سایر نهادهای فرهنگی مسجد مثل بسیج و روحانیت می تواند اثرات مثبت فرهنگی در سطح محلات ایجاد کند.

وی، یادآور شد: باید تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی بر روی نوجوانان و جوانان آسیب شناسی شود و فرصت های بی نظیر در عرصه فعالیت های فرهنگی برای این اقشار فراهم شود.

حجت الاسلام نعمتی، افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می تواند از طریق فعالیت های جهادی کانون های مساجد فراهم گردد و سیره علمی اهل بیت (علیهم السلام) علما و بزرگان دین در این راه تاثیرگذار و مهم است.

امام جمعه خورش رستم، خاطر نشان کرد: مدیران مسئول و فعالان کانون های مساجد بستر مناسب برای جذاب سازی برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد را ایجاد کنند تا زمینه جذب نوجوانان و جوانان به مساجد فراهم شود.

حجت الاسلام نعمتی، اعلام کرد: کانون های مساجد می تواند در عرصه آموزش اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثیر و نقش بسزایی داشته باشد که بستر آن نیز در مساجد فراهم است.

ارسال نظرات