با همکاری بسیج ورزشکاران جزیره خارگ و هیات فوتبال جزیره مسابقات فوتسال جام رمضان (یادواره شهدای جزیره خارگ)با حضور ۱۳تیم و شرکت بیش از ۲۰۰ورزشکار در سالن فجر امید برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۵۷
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ علیپور مدیر کانون بسیج ورزشکاران خارگ اظهار داشت: در طول این تورنمنت ۳۳بازی انجام پذیرفت و استقبال بی نظیری از مسابقات بعمل آمد بطوریکه بیش از ۶۰۰نفر در دیدار فینال حضور داشتند و این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
در دیدار نهایی این مسابقات تیم سایت خبری جی کی نیوز با نتیجه ۲بر یک تیم فوتسال بصیرون را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت. 
در اختتامیه این مسابقات که با حضور امام جمعه و مسئولین ناحیه مقاومت ثارالله ،بخشدار و مسئولین ادارات مستقر در سطح جزیره برگزار گردید از خانواده شهید نساج تقدیر گردید و از قهرمان ملی هندبال ساحلی کشور فهیم عرب زاده نیز تقدیر شد.
علیپور در پایان از زحمات و همکاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،رییس اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ ،رییس هیات فوتبال و بسیج ورزشکاران استان بوشهر تقدیر و تشکر نمود.

  1. اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)اختتمایه و تجلیل از برگزیده گان فوتسال جام رمضان(یادواره شهدای جزیره خارگ)

پایان خبر/

ارسال نظرات