فرمانده سپاه بیله سوار در جلسه اوقات فراغت جوانان بیله سوار گفت: امروز دشمن از نداشتن مرکز پرورش دهنده و اثر گذاری به نام مسجد به نفع خودشان رنج می برند چرا که حضور جوانان و نوجوانان در مساجد نقشه دشمن را نقش برآب می کند.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

حضور جوانان و نوجوانان در مساجد نقشه دشمن را نقش برآب کرده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه اوقات فراغت جوانان در فرمانداری بیله سوار با حضور اعضای قرارگاه مسجد شهرستان برگزار شد سرهنگ پاسدار یوسف اختری دبیر قرارگاه مساجد شهرستان بیله سوار اظهار داشت: مساجد پایگاه اسلام بوده و انقلاب اسلامی نیز از مساجد کار خود را شروع کرده است، همانطور که امام راحل فرمودند از آمریکا و فانتوم و موشک نترسید از پشت کردن به مسجد بترسید، پس باید دغدغه اصلی اعضای قرارگاه مسجد اوقات فراغت جوانان در مسجد باشد.

وی افزود : امروز دشمن از نداشتن مرکز پرورش دهنده و اثر گذاری به نام مسجد به نفع خودشان رنج می برند چرا که حضور جوانان و نوجوانان در مساجد نقشه دشمن را نقش برآب می کند.

فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار بیان ادامه داد: مساجد آسیب های اجتماعی را کاهش و مدل ناسالم فرهنگی در جامعه را از بین می برد، همانطور که کانون و مرکز سقل جوشش جوانان در هشت سال دفاع مقدس پیروزی آورد ، امروزه هم مرکز راهبردی اسلام می باشد.

سرهنگ اختری در خصوص برنامه های پرکردن اوقات فراغت شهرستان گفت: بسیج مساجد و محلات در کنار کانون فرهنگی هنری مساجد و شجره طیبه صالحین در سطح پایگاه و مساجد برنامه های متنوع از جمله سالن های ورزشی، کلاس های احکام و... برگزار خواهد نمود و حلقات صالحین که شاهکار شجره طیبه صالحین است با طرح جوانه های صالحین در فکر پرکردن مناسب اوقات فراغت جوانان است و با جذب امکانات و تعامل با ادارات شهرستان برنامه های جذاب و مفرحی به ارمغان خواهد آورد.

اختری در ادامه به طرح های اعتلای بسیج و گره خوردن آنها با مسجد پرداخته و تاکید نمودند هدف اصلی از طراحی و اجرای این طرح هت تقویت کارکرد های مسجد در ابعاد مختلف می باشد که با اجرای برنامه ها در مساجد شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر بسیج خواهیم بود.

ارسال نظرات