حجت الاسلام والمسلمین بدری در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج و نهادهای فرهنگی در خصوص آسیبب های اجتماعی تدبیری بیندیشند

وی گفت: بسیج و نهاد های ارزشی انقلابی که فعالیت های فرهنگی در این زمینه انجام می دهند باید این اقدامات را بیش تر از قبل پیگیری کنند تا به حاشیه ی امنی در این خصوص برسیم.
کد خبر: ۹۱۴۸۱۸۶
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲

حجت الاسلام والمسلمین بدری معاون اجتماعی شورای حل اختلاف شرق تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در پاسخ به لزوم پرداختن به موضوع آسیب های اجتماعی و مقابله با بی حجابی و عفت شکنی عمومی گفت: حجاب امری ضروری و لازم الاجرا است چون ما در جامعه ای زندگی می کنیم که بر اساس مبانی دینی و اسلامی پایه گذاری شده است و این امور از جمله ارزش های والای این جامعه است.

وی در ادامه ضمن پاسخ به بسترهای ایجاد زمینه های بدحجابی و عفت شکنی عمومی خاطرنشان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر دشمن از طریق سیطره بر جامعه مجازی و فضاهای آلوده رسانه ای و شبکه های غربی در صدد بر هم زدن بنیان خانواده است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری در پایان با اشاره به وظیفه دستگاه های فرهنگی علی الخصوص بسیج در راستای ترویج فرهنگ حجاب گفت: بسیج و نهاد های ارزشی انقلابی که فعالیت های فرهنگی در این زمینه انجام می دهند باید این اقدامات را بیش از پیش پرشور تر و پر قوت تر پیگیری کنند تا به حاشیه ی امنی در خصوص این موضوع برسیم.

ارسال نظرات