خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مرزبانان چشم بیدار میهن اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۴۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی در راس اکیپی از معاونت‌های دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی از پایگاه‌های عملياتی گردان 306 مالک اشتر بازدید کرد.

وی ضمن بازديد از روند اجرای ماموریت‌های رزمندگان اسلام در پایگاه‌های عملياتی گردان 306 مالک اشتر، گفت: قدر لحظه‌های خدمت به میهن اسلامی را بدانید و بکوشید تا مانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرچم اسلام را تحت هیچ شرایطی رها نکیند.

حجت الاسلام رستمی افزود: شما عزیزان به عنوان الگوی صبر و وفاداری مردم شهیدپرور خوی قلمداد می‌شوید، چرا که در شرایط سخت و طاقت فرسا با کمترین امکانات از مرزهای میهن اسلامی حراست می‌کنید.

این مسوول با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امنیت و ثبات کنونی کشور را مدیون مرزبانان هستند، اضافه کرد: بنابراین هر جا که این قشر را می‌بینند آنها را از صمیم قلب تکریم می‌کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی بر لزوم تامل در منویات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: بزرگترین درس ایثار و ایستادگی را باید ما از ایشان فرا بگیریم به طوری که مقابل ایادی استکبار جهانی با اقتدار می‌ایستند و به پیام‌ واسطه‌ها توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه هرجا از دستورات رهبری پیروی کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم، اظهار کرد: وجود صنایع دفاعی مقتدر در کشورمان مرهون همین نگاه و رویکرد است.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات