مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان گفت:: ظرفیت استان کرمان ۲۰۰ نفر است که ۱۰۰ نفر خواهران و ۱۰۰ نفر برادران در این طرح سهمیه دارند.
کد خبر: ۹۱۴۸۲۵۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛حجت الاسلام زینلی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان کرمان در خصوص طرح ولایت کشوری توضیح داد: طرح ولایت امسال با ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر در کل کشور برگزار می‌شود که ظرفیت استان کرمان ۲۰۰ نفر است که ۱۰۰ نفر خواهران و ۱۰۰ نفر برادران در این طرح سهمیه دارند.

زینلی با بیان این که شرکت در این طرح برای کلیه دانشجویان آزاد است عنوان کرد: طرح ولایت فقط مختص دانشجویان بسیجی نیست بلکه برای عموم دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی آزاد است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی در خصوص نحوه‌ی برگزاری این طرح بیان کرد: طرح ولایت در دو بازه‌ی زمانی مختلف در مشهد مقدس با همکاری سازمان بسیج دانشجویی و موسسه امام خمینی (ره) و تنها دوره‌ی تجمیعی است که امسال برگزار می‌شود.

وی از تاریخ برگزاری این دوره خبر داد و افزود: این دوره در دو بازه زمانی صورت میگیرد که دوره‌ی اول از ۱۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ماه ادامه دارد و دوره‌ی دوم از ۳۰ تیرماه آغاز می‌شود و تا ۷ شهریور ماه ادامه دارد.

زینلی در خصوص ظریفت استان کرمان در طرح ولایت بیان کرد: در استان ۷۵۰ نفر ثبت نام کرده اند که ۲۵۰ نفر آن‌ها به گزینش نهایی تهران راه پیدا کردند و در نهایت ۲۰۰ نفر انتخاب می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان با اشاره به هداف برگزاری این دوره اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف این دوره ضمینه سازی ظهور است و خودسازی دانشجویانی که الان در دانشگاه‌ها هستند و بعدا می‌خواهند مشاغل جامعه را در دست بگیرند.
وی در پایان افزود: یکی دیگر از اهداف این دوره تربیت نیرو برای تشکلات بسیج و سایر تشکل‌هایی دانشجویی است و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی است و به این معناست که نیرویی این طرح را می‌گذراند جامعه سازی و خودسازی را تعلیم دیده است و بتواند در انقلاب ایفای نقش کند.
ارسال نظرات