دانشجوی بسیجی دکترای حقوق در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛
یک دانشجوی بسیجی رشته حقوق گفت: شهادت شهید بهشتی فرهنگ شهادت طلبی و دفاع از انقلاب را در کشور تقویت کرد.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۰۰
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

محمدعابد کریمی دانشجوی دکترای حقوق و بسیجی برتر در سال 97 در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به واقعه هفتم تیر و شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی با تاکید بر اینکه با گذشت 38 سال از واقعه هفتم تیر همچنان یاد و خاطره شهدای این روز در دل های ملت های آزادی خواه جهان زنده است، گفت: این عظمت این شهدا را می رساند.

کریمی درخصوص سخن حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند "بهشتی یک ملت بود" بیان داشت: حضرت امام خمینی(ره) شهید بهشتی را یک ملت خواندند چراکه این شهید والامقام پرچم دار و قافله سالار حکومت انقلاب اسلامی بعد از امام خمینی(ره) بود و در این مسیر با دشمنان کور دل پنجه در پنجه شده بود.

این دانشجوی بسیجی در این خصوص تصریح کرد: شهید بهشتی در طول مبارزات خود از اولین شخصیت هایی بود که پرده از چهره منافقانه لیبرال ها برداشت و اهداف آنان را که مقابله با اسلام بود را بر همگان آشکار کرد.

وی شهید بهشتی را مصداق کامل صداقت و حقانیت انقلاب اسلامی دانست و افزود: به شهادت رساندن شهید بهشتی از اسناد مظلومیت انقلاب اسلامی است و به تعبیر مقام معظم رهبری شهادت ایشان غم در کنار فتح است لذا بایستی ابعاد این حادثه عظیم برای نسل جوان موشکافی شود.

این حقوقدان بسیجی با اشاره به ویژگی برجسته شهید بهشتی عنوان کرد: مبارزه با جریاناتی که در تقابل به انقلاب اسلامی بودند از ویژگی های برجسته شهید بهشتی بود و این امروز باید درس مهمی برای دلسوزان و عاشقان انقلاب باشد و باید با هرگونه تفکری که در تقابل با اندیشه امام و رهبری است مبارزه جهادی داشته باشند.

کریمی با تأکید بر اینکه جهادِ تبیین می تواند بهترین مبارزه برای جریانات انحرافی باشد، افزود: امروز برای اینکه راه شهید بهشتی را ادامه دهیم بایستی عملیاتی کردن بیانیه گام دوم را سرلوحه امور قرار دهیم آن وقت می توانیم ادعا کنیم که راه سیدالشهدای انقلاب را ادامه می دهیم.

این دانشجوی بسیجی در این خصوص ادامه داد: شهید بهشتی اهل تربیت و پرورش نیروهای انقلابی بود و اگر امروز می بینیم که قوه قضائیه از سلامت و اقتدار کافی برخوردار است، نتیجه نقش آفرینی شاگردان شهید بهشتی است.

این حقوقدان بسیجی افزود: توانایی عجیب فرهنگی و تربیتی شهید بهشتی به نحوی بود که بارها این ویژگی برجسته او مورد تحسین حضرت امام قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهادت دکتر بهشتی فصل جدیدی را در انقلاب اسلامی گشود، تصریح کرد: با رقم خوردن حادثه دردناک هفتم تیر تمام نقشه های دشمن خنثی شد و وظیفه سنگین تری برای دفاع از انقلاب و اسلام بر دوش مردم نهادینه کرد و منشأ برکاتی شد که مردم بیش از گذشته در صحنه حضور پیدا کردند.

این دانشجوی بسیجی در پایان خاطرنشان کرد: شهادت شهید بهشتی روحیه و فرهنگ شهادت طلبی و دفاع از انقلاب را در کشور تقویت کرد.

 

ارسال نظرات