خبرهای داغ:
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هیمنه آمریکا و استکبار جهانی در جهان فروریخته است گفت: رفتار رهبری با نامه ترامپ سبب شد همینه آمریکا بیش از پیش در جهان فرو بریزد.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۱۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲
رهبر انقلاب هیمنه آمریکا و استکبار را فروریختبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور در اولین یادواره شهدای سادات و سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع در مسجد امام حسن عسکری (ع) شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) به نقل از پدران خود به نقل از پیامبر اسلام می فرماید که سه گروه فردای قیامت اهل شفاعتند، اول پیامبران و دوم علمای ربانی که مداد علما افضل از خون شهداست و سوم شهدا هستند.
وی با بیان اینکه هیچکدام از امامان به مرگ طبیعی از دنیا نرفتند و شهید شدند افزود: شهادت در راه خدا بسیار ارزشمند است و بزرگترین توفیق و افتخار است که شهدای ما بدست آوردند.
نوروز پور با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) گفت: هیچ قطره ای در پیشگاه خدا از قطره خون شهید والاتر نیست و ما خیلی مدیون شهدا هستیم و امنیت و آسایش امروز ما مرهون اینهاست که شغل آنها نظامی نبود و از اقشار مختلف مردم بودند اما وقتی پای دفاع از دین و مملکت و ناموس پیش آمد همه حرکت کردند.
وی ادامه داد: ملت ما با یک فرمان امام (ره) جبهه را پر می کردند و مرگ در راه خدا را افتخار می دانستند و در سال های اخیر جوانان وقتی دیدند حرم عمه سادات در خطر است خارج از مرزها رفتند جنگیدند و شهید شدند برای اینکه به حرم اهل بیت جسارت نشود و جلوی وحشی های وهابی را خارج از میهن بگیرند تا پای آنها در کشور باز نشود.
مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: دشمنی آمریکا و استکبار برای این است که ما هیمنه استکبار را در جهان خورد کردیم و با ایستادگی مردم و شهدا و جانبازان و خانواده های آنان این محقق شده است.
وی با بیان اینکه در ۲۰۰ سال اخیر تنها جنگی که یک وجب از خاک ما کم نشد جنگ تحمیلی بود که هشت سال جنگیدیم گفت: باید از این جلسات و یادواره شهدا زیاد باشد چون مدیون این شهدا هستیم و نسل جوان ما باید رشادت ها و خاطرات شهدا را بدانند و نباید فراموش شود و مرتب سینه به سینه و نسل به نسل تاریخ منتقل شود تا بدانند چرا جنگیدیم.
وی ادامه داد: آمریکا می داند ما دنبال سلاح هسته ای نیستیم اما این بهانه است و دنبال این هستند که اقتدار خود را در جهان حفظ کنند چرا که وقتی رئیس جمهور آمریکا اعلام می کند باید بشار اسد برود اما از این طرف رهبر انقلاب اسلامی می فرماید آقای بشار اسد را مردم رای دادند و باید باشد و محقق می شود، هیمنه آنها فرو می ریزد و این موارد در عراق هم تکرار شد و هم، داعش را که ترامپ در مناظره انتخاباتی گفت اوباما درست کرده است و اعتراف کردند، بساط داعش را مرجعیت شیعه جمع کرد و همه اینها همینه استکبار را خورد کرده است و به فرموده شهید بهشتی از استکبار از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
وی با اشاره به برخورد رهبری با پیام ترامپ گفت: این رفتار سبب شد همینه آنها خورد شود و رهبری با رفتار اسلامی برخوردی منطقی کرد و این قدرتی است که ما زیر پرچم اشهد ان علی ولی الله بدست آوردیم، آموزه های خود را از امام حسین (ع) بدست آورده ایم و مکتب حسین (ع) مبارزه با ظالم بود و زیر بار ظلم نرفتن و ما ادامه دهنده آن مکتب هستیم.
وی اضافه کرد: اقتدار نیروهای مسلح ما سبب شده که استکبار جهانی جرات حمله به ما نداشته باشند و امتحان خود را در جنگ تحمیلی و جنگ با داعش پس دادند و دیدند که قدرت ما چطور است.
نوروز پور با اشاره به تزلزل در رژیم غاصب اسرائیل اظهار کرد: سپاه اسلام پشت دیوارهای اسرائیل است و این اقتدار مدیون قطره قطره خون شهداست و شهدا فردای قیامت از ما مطالبه می کنند و باید مراقب باشیم.
وی با اشاره به سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع گفت: کتاب خاطرات مستر همفر بسیار خواندنی است چرا که چگونگی تشکیل وهابیت را بیان می کند که محمد عبدالوهاب چند کار باید انجام می داد، اول اینکه همه مسلمانان را تکفیر کرد و کعبه را باید خراب کرد چون آثار بت پرستی است و ویران کردن اماکن مذهبی و بقاع متبرکه در عربستان که از عقاید پوچ آنهاست.
وی عنوان کرد: وهابیت ریشه در اسلام ندارد و جزو فرق اسلامی نیست و دست پروده انگلیس در ۳۰۰ سال پیش هستند و مبنای فکری و جایگاهی در اسلام ندارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها