سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل گفت: طرح ملی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۳۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

طرح یاوران ولایت دانش آموزی در اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار ایرج نقی پور در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اردبیل اظهار داشت: طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل از ۹ الی ۱۷ تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور با شرکت ۳۰۰ نفر دانش آموز در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه فعالیت خود را شروع می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به محوری‌ترین برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت استان اردبیل تصریح کرد: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، برگزاری شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی و فوق برنامه‌های ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های محوری در طول دوره است.

نقی پور گفت: این طرح آموزشی، تربیتی و معرفتی با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل برگزار می‌شود و از هیچ تلاشی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این طرح دریغ نخواهد شد.

ارسال نظرات