مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

وجود رهبر معظم انقلاب مایه عزت انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: عزت امروز انقلاب ما به واسطه اندیشه ها رهبر و خون شهدایی است که قطره قطره انقلاب را بیمه کردند.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۵۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار بسیج از چابهار، حجت الاسلام علی اکبرپور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع پاسداران و کارکنان سپاه شهرستان چابهار با اشاره به این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی طی چهل سال کمر همت بسپتند تا ما چهل سالگی انقلاب را مشاهده نکنیم و آن را جشن نگیریم گفت:با ورود به دهه پنجم انقلاب  و گام دوم به دشمن اثبات کردیم که ملت ایران دارای شیر زنان و دلیر مردانی است که شجاعانانه، در راستای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی ایستاده و با دشمن مبارزه و مجاهدت خواهند کرد.

وی جنگ نابرابر هشت سال دفاعمقدس را یکی از تهدیدات دشمن برای نابودی انقلاب نوپای جمهوری اسلامی بر شمرد که در این جنگ راهی به جایی نبرده است افزود: نقشه های دشمن در هر زمان و عرصه ای به سنگ خورده است، دشمن غافل از این این است که ملت ایران درخت تنومندی است که امروز سایه این درخت بر سر کشورهای مسلمان مانند عراق، سوریه، یمن و لبنان گسترده شده و آنها توان رویا رویی با بیداری اسلامی در جهان را ندارند.

حجت الاسلام اکبر پور  از رهبری و مردم به عنوان دو بال انقلاب نام برد و بیان کرد: ملت ایران مسیر طولانی را طی کرده و در این مسیر همراه و پشتیبان ولایت فقیه بوده است که همین همراهی و حمایت  و حضور مردم در صحنه های مختلف باعث پیروزی و پیشرفت انقلاب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب که هرجایی که مردم در صحنه حضور داشتند و هرجایی که به آنها نیاز بوده با دل و جان پای ارزشهای نظام ایستاده اند،تصریح کرد: امروز ما مسیر پر پیچ و خمی را باید سپری کنیم تا به آرمانها و اهداف بلند انقلاب برسیم.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: اگر تا دیروز هیچ کشوری ایران را نمی شناخت، اما امروز به واسطه رهبری،  دلسوزانه رهبر انقلاب اخبار ایران در صدر رسانه های جهانی قرار گرفته که عزت امروز انقلاب ما به واسطه اندیشه ها ی آیت الله امام خامنه ای و خون شهدایی است که با قطره قطره خون خود  انقلاب را بیمه کردند است.

 

 

ارسال نظرات