فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت:یاوران رسانه مساجد، رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد. چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای هر مسجدی ، رسانه آن مسجد می باشد که می توان آن را حساس ترین بخش در گفتمان مسجد محوری دانست.
کد خبر: ۹۱۴۸۳۹۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام،سرهنگ پاسدار محمد حسین فولادی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه جلسه قرارگاه رسانه ای مسجد که برگزار شد، با بیان اینکه نظام سلطه از تمام ترفند های خود برای زمین گیر کردن نهضت انقلاب اسلامی استفاده می کند، اظهار کرد: بسیج با درک چنین شرایطی پا به عرصه گذاشته و با بکار گیری راهبردهای فرهنگی و اقتصادی در جهت مقابله با نظام سلطه قد علم کرده است.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظیفه یاوران رسانه بسیج مساجد ومحلات افزایش بصیرت مردم، تربیت کادر خبرنگاران انقلابی، ترویج گفتمان مسجد محوری میباشد، عنوان کرد: دشمنان جهت مدیریت افکار عمومی با استفاده از هجمه های فرهنگی بر آمده اند و رسانه قوه ای نیرومند برای مقابله با جنگ نرم است.
سرهنگ پاسدار محمدحسین فولادی گفت: امروزه رسانه ها نقش بسیار تاثیر گذاری را در شکل دهی فرهنگ و شخصیت آحاد یک جامعه به عهده دارند. شاید تا سه دهه پیش نمی توانستیم تاثیر فضای مجازی را تا به این حد مشاهده کنیم. حدی که تا درون خانواده هایمان هم رسوخ کرده و به روش های گوناگون، پیام های مختلفی را بیان می کند که در صورت عدم آگاهی های لازم، این پیامها می تواند بسیار خطرناک باشد و باعث فروپاشی فرهنگ غنی اسلامی ایرانی ما شود. اهمیت موضوع رسانه را می توان از جمله معروف مقام معظم رهبری در خصوص یکی از ابزار رسانه که "اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب است" هم استنباط کرد .
فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: اینکه میگوییم بسیج مساجد، به این معنی است که بسیج وقتی می تواند رسالت اصلی خود را ایفا کند که در مساجد حضور داشته باشد و بنا به گفته مقام معظم رهبری(دام ظله) ، همه امور باید از مسجد اداره شود. این امور مربوط به محل می شود و چه محلی امن تر و با صفا تر از مسجد که دل های عاشق و مومن را به هم گره زده است. قطعا به همین دلیل بوده که امام راحل(ره) ، پایگاه بسیج را در مساجد قرار دادند تا پایگاهی باشد برای رفع بسیاری از مشکلات محل و یاوری باشد برای همه نیازمندان و موتور محرکه ای باشد برای انقلاب. امام خمینی (ره) فرمودند، مسجد سنگر است و باید این سنگر ها را حفظ کرد. با توجه به وجود چنین رسالت بزرگی برای یاوران رسانه، شکی نیست که رسانه این سازمان به عنوان تابلو اطلاع رسانی و پل ارتباطی بسیجیان ، نقش مهمی را به عهده خواهد داشت.
فرمانده سپاه ناحیه ایلام در پایان افزود:یاوران رسانه مساجد، رسالت بسیار سنگینی را بر عهده دارد. چشم بینا و گوش شنوا و زبان گویای هر مسجدی ، رسانه آن مسجد می باشد که می توان آن را حساس ترین بخش در گفتمان مسجد محوری دانست.</p>

ارسال نظرات