فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه:

برخورد رهبر معظم انقلاب با پیغام ترامپ عین مقاومت است

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی گفت: برخورد رهبر معظم انقلاب با پیغام ترامپ عین مقاومت است و در سخنانی که در این دیدار داشتند به جهانیان ادرس دادند که مستکبر دروغگو و عهد شکن , صلاحیت مذاکره را ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۰۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه , سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر ژاپن به ایران گفت:  برخورد رهبر معظم انقلاب با پیغام ترامپ عین مقاومت است و در سخنانی که در این دیدار داشتند به جهانیان ادرس دادند که مستکبر دروغگو و عهد شکن , صلاحیت مذاکره را ندارد.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب قبل از توافق برجام و عدم رعایت شرایط رهبری توسط مذاکره کنندگان افزود: تجربه برجام به کسانی که دنبال مذاکره با آمریکا بودند ثابت کرد که این شیطان بزرگ, دست از شیطنت بر نمی دارد و مقید به عهدو پیمانی نیست.

سرهنگ دستجانی بیان کرد: با وجود ادعای صداقت ترامپ در مذاکره مجدد شاهد بودیم که صنعت پتروشیمی ایران نیز به لیست تحریم ها اضافه شد.

وی ادامه داد:آفتی که مسئولان کشور را تهدید می کند و مانع از پیشبرد اهداف انقلاب و تاکتیک مقاومت فعال در مقابل زورگویی آمریکا می شود, آفت اشرافیگری , ثروت اندوزی و مفاسد اقتصادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در بخش دیگر گفتگو با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره لزوم بصیرت افزایی اظهار کرد: فعالان و هادیان سیاسی در نشست های بصیرتی , دکترین مقاومت را که در گفتمان ولایت و رهبری می باشد به آحاد جامعه منتقل کنند.

وی افزود: با توجه به انتخابات پیشرو و توطئه دشمنان برای فتنه گری ضرورت دارد که شاخص های رهبری برای انتخاب افراد اصلح بیان شود زیرا بصیرت و آگاهی می تواند غبار فتنه را پاک کند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار