فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان گفت: بسیج سازندگی آماده بازسازی منازل آسیب دیده سیل اخیر در استان زنجان است.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۱۴
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج وبه نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار جهانبخش کرمی در بیست و یکمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی مسئولان استانی و شهرستانی در جهت حل مشکلات ناشی از بارش‌های فراوان و سیل اخیر اظهار داشت: وزارت کشور اعلام کرده است که بسیج اقشار مختلف برای جمع ‌آوری کمک‌های مردمی جهت بازسازی منازل لازم است.

 

وی با بیان اینکه این کمک‌های مردمی جهت ترمیم و احداث و بازسازی منازل و مراکزی که آسیب دیده جمع‌آوری می‌شود، بیان کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از همان ابتدای کار آماده به خدمت شد.

 

 

فرمانده س‍پاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در استان مازندران و در شهرستان‌های جویبار و بابلسر قرارگاه زده شد، افزود: کمک‌های مردمی و گروه‌های جهادی و استفاده از امکانات و ماشین‌آلات و پس از آن اقدامات و کمک‌های جامعه پزشکی و کمک‌های جامعه مردمی و رفع آبگرفتگی در آق‌قلا صورت گرفته بود.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی برای استان لرستان به صورت میدانی با هماهنگی سپاه انجام شد، بیان کرد: سپاه انصارالمهدی(عج) در مرحله دوم به عنوان معین در شهرستان شادگان و در استان خوزستان حضور داشت.

 

سردار کرمی عنوان کرد: با توجه به اینکه سرتاسر شادگان را آب فرا گرفته بود در صورتی که اقدامات به موقع مهندسین سپاه انصارالمهدی(عج) و قرارگاه کربلا و حضرت ولیعصر(عج) خوزستان نبود کل شهرستان زیر آب می‌رفت.

 

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی شامل 300 میلیون تومان کمک‌های نقدی و 4 میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی بود، افزود: در مرحله بازسازی نیز همه موظف به حل مشکلات مردم هستند.

 

فرمانده س‍پاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: لازم است که با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین و صدها گروه‌های جهادی که برای رضای خدا به صورت شبانه روز کمک می‌کند و نیز با استفاده از کمک‌های مردمی که از طریق پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری می‌شود پیش از فرا رسیدن فصل سرما مشکلات مردم حل شود.

ارسال نظرات