خبرهای داغ:
همزمان با 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی
همزمان با 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره ) و سالروز تشکیل بسیج مهندسین کشاورزی، رزمایش ملی" بسیج کشاورزی ،جهاد خدمت" همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۳۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش سرویس بسیج مهندسین کشاورزی خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همزمان با 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره ) و سالروز تشکیل بسیج مهندسین کشاورزی، رزمایش ملی " بسیج کشاورزی، جهاد خدمت" همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بیرجند برگزار شد.

 سرهنگ صفرعلی اسماعیلی جانشین فرماندهی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم، کسب رضایت مردم و خدمت رسانی به کشاورزان و دامداران را از جمله اهداف این رزمایش دانست و افزود: در مجموعه‌های مختلف جهاد کشاورزی و بسیج مهندسین نیروهای داوطلب سازماندهی شدند که در همه شهرستان‌ها و روستاهای محروم خدمات داوطلبانه ارائه می‌کنند.

 زین العابدین جویبان مسئول بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این رزمایش با توجه به اهمیت بخش کشاورزی و در راستای شعار سال مبنی بر رونق تولید انجام می شود.

 وی ادامه داد: در این رزمایش 33 گروه جهادی با نام و یاد شهدای کشاوزر با کمک متولیان بخش کشاورزی در سطح روستای محروم که ظرفیت بالای کشاورزی را دارند، فعالیت خواهند داشت.

 جویبان با بیان اینکه این رزمایش به مدت سه روز در مرکز استان و شهرستان ها ادامه دارد، اظهار کرد: مسائل ترویجی در حوزه آبخیزداری، حوزه های مختلف دام و طیور و مشاوره از جمله اهداف و محورهای رزمایش بسیج کشاورزی و جهاد خدمت خراسان جنوبی است.

 مسئول سازمان مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: ترسیم الگوی ایرانی اسلامی برای تربیت کشاورز طراز انقلاب و کمک به کارآمدی نظام و متولیان بخش کشاورزی دو رسالت مهمی است که سازمان بسیج مهندسین کشاورزی برعهده دارد.

جویبان، بسیج ‌مهندسین کشاورزی را بازوی علمی و اجرایی بخش کشاورزی دانست و افزود: در استانی مانند خراسان جنوبی که  کشاورزی محور اقتصاد است برگزاری اینگونه رزمایش ها لازم و ضروری است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها