خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: در راستای ترویج سیره ائمه اطهار (ع) برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط این اداره پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۵۲
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
لزوم ترویج سیره معصومین با بهره مندی از ابزار هنربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در نشست با مسئول کانون خادمیاران رضوی در شاهرود به میزبانی این اداره گفت: با توجه به اینکه آسیب‌های فرهنگی بسیاری جامعه امروز به ویژه بنیان خانواده را تهدید می‌کند ترویج فرهنگ و سیره امامان معصوم (ع) که راهنمای جامعه بشری در تمام زمینه‌های فردی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، تربیتی و ... هستند ضرورت دارد.
وی ابراز داشت: جشنواره کتابخوان رضوی که در دهه کرامت برگزار می‌شود از برنامه‌هایی است که علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی به توسعه فرهنگ رضوی نیز کمک شایانی می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود افزود: برگزاری نشست اهالی هنر و شعر از برنامه‌هایی است که این اداره نسبت به انجام آن اقدام کرده است.
مهدیان با اشاره به ظرفیت فراوانی که این اداره در ترویج سیره معصومین دارد تصریح کرد: توجه به سیره رضوی در نشریات، برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی در کانون‌های فرهنگی و هنری، استفاده از فضای مجتمع مهر برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با بهره مندی از اساتید مجرب توسط انجمن‌ها و ... از جمله ظرفیت‌هایی است که می‌توان از آن‌ها در این خصوص بهره‌مند شد.
در ادامه این نشست مرتضی احمدیان، مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به ظرفیت‌های موجود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار تعامل و همکاری این اداره با کانون خادمیاران رضوی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها