کتایون ریاحی خبر داد؛
«کتایون ریاحی» بازیگر چهره سینما و تلویزیون که از دنیای بازیگری خداحافظی کرده بود در یک گفت و گو از علاقه خود به بازی در نقش افغان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۸۴۵۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  آی فیلم٢،  وی که با بازی در سریال «سایه همسایه» در سال 1364 وارد دنیای بازیگری در تلویزیون ایران شد، با نقش آفرینی در سریال های « پدر سالار» ، «پس از باران» و با بازی هنرمندانه اش در سریال «یوسف پیامبر» به شهرت بسیاری دست یافت.  شاید کمتر کسی فکرش را می کرد که این بازیگر ایرانی پس از سریال تاریخی «فرج الله سلحشور» از دنیای بازیگری خداحافظی کند.

ریاحی گفت:  کاراکتر «زلیخا» برای من نقش خاصی بود که در ایفای آن حس و حال خاصی پیدا کرده بودم و بعد از این کار به دلایل متعددی که بخشی از آ ن هم شاید به همین کاراکتر مربوط می شد ، ترجیح دادم از دنیای بازیگری خداحافظی کنم.

بانو «کتایون ریاحی »  با اشاره به دوری اش از دنیای بازیگری گفت: با توجه به دوری من از سینما و تلویزیون اگر روزی به من پیشنهاد بازی در کاری مرتبط با افغانستان بدهند حتما و با کمال میل در آن حضور خواهم داشت هرچند که افغانستان هنرمندان توانا بسیار دارد ولیکن مشتاق ساخت محصول مشترک بین افغانستان و ایران و بازی در آن هستم.

ارسال نظرات